Nu Online
Momenteel zijn er 342 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand meer inspiratie??

4-2-2012 18:00:03
Hoi hoi ik had eens vraagje voor jullie ...wij trouwen dus op 2 juni voor de kerk met het groot feest en alles erop en eraan! Maar op 20 april trouwen we voor de wet en gaan we daar in intieme kring iets eten. Nu zou ik vr die dag ook willen zorgen voor een klein bedankje (die ik zelf ga maken) en ik heb mijn inspiratie gehaald bij de 'fortune cookies' dus ik zou iets kleins in elkaar willen knutselen en dan een briefje bij steken met daarop een bepaald zinnetje!
En daar heb je het al...ik zou er iets op willen zetten in de aard van "op 2 juni is het groot feest, dus spaar al jullie krachten om die dag samen met ons te feesten"
Kan iemand mij helpen om daar een andere versie op te zoeken...iets eleganter of grappiger! Mijn inspiratie is echt op vandaag!! hahaha
Alvast bedankt!!!

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 554

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik6-2-2012 16:23:04

Oy Patrizia, ik ben daar keislecht in maar voor u wil ik een inspanning doen

"Op 2 juni volgt ons groot feest dus geef nu niet vroeger de geest"
of
"Ga nu niet al je krachten verdoen, op 2 juni is het grote feest te doen"
of
"Hou het nu nog even rustig, dan vieren we op 2 juni lustig"
of
"Wil je je nu nog even inhou'en, dan mag je op 2 juni een feestje bouwen"

Tot hier mijn creatieve uitspatting euheum!
Ik krijg nu al het schaamrood op mijn wangen...

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik6-2-2012 21:05:53

Hahahaha!!! Mercikes!! Er zijn er wel enkele goeikes tussen!! Héél goed bedacht van jou

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...