Terug naar overzicht
Beste stephanie,ten eerste proficiat met jullie trouw.Zoeken jullie een oldtimer, dan kan ik je zeker www.palmasceremonie.be aanraden, heeft verschillende Citroen Traction Avant bollen, witte en zwarte...Is van Dendermonde, heeft ook bruidsduiven.Succes met jullie keuze.mvg, Marc
En welke regio is dat dan? :-) Wij hebben als ceremoniemeester Pierre Loncin uit Berchem, supermens!
hallo Stefanie en davidWij hebben een oldtimer citroen traction bij ceremoniemeester wuyts genomen, je kan met paketten werken of los , bij hun vind je alles en betaalbaar.www.huwelijksorganistor.be (de feestbengel) in hemiksemgroetjes
Dag Stephanie & David,Als weddingplanner bied ik ook een formule weddingplanner voor één dag aan kijk gerust eens op www.allegebeure.be Verder kan ik jullie ook helpen in de zoektocht naar een geschikte bruidswagen.Vriendelijke groeten,Davywww.allegebeure.be
Hey! Ik heb dat een paar weken geleden als eens geantwoord bij iemand, maar mijn zus had Régis D'haenens als ceremoniemeester... Alles is vlot verlopen en het contact liep echt goed! Hij heeft de suite gebrieft en tot de openingsdans alles onder controle gehad ;-) Ik denk dat hij van 't gentse is...Veel succes!!Ik kan niet wachten tot ik mijn statut naar 'bruidje' mag veranderen hihi
hallo iedereen,het is voor de regio west-vlaanderen. daarom dat we eigenlijk een bruidswagen en ceremoniemeester in de omgeving zoeken want meestal is er maar 50km inbegrepen in de prijs en lopen de kosten daarna heel hoog op.wie kan helpen, merci op voorhand :-)
Dag Stephanie en DavidWij hebben samen gewerkt met ceremoniemeester Danny David uit Torhout u kan zijn gegevens terug vinden op www.dannydavid.be Veel succes.Chris