TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Serendipity
12-5-2012
|
5-2-2012 15:11:23
Als het een troost mag zijn, bij ons loopt de communicatie met de feestzaal ook moeilijk en da's alles behalve leuk natuurlijk ...
Via een ander kanaal heb ik iemand kunnen bereiken die nu alles met de verantwoordelijke bespreekt en ons direct iets laat weten. Het is alles behalve leuk :(
succes nog!
|
|
Niki
30-6-2012
|
5-2-2012 15:14:15
Ik word er gewoon GEK van! Begrijpen ze da nu echt ni da het wel belangrijk is om het in orde te krijgen? PFF :-)
't probleem bij ons is dat er niemand anders mee in de organisatie zit en dus alles via deze ene persoon moet verlopen...
Merci, jij ook natuurlijk!
|
|
Elke
26-5-2012
|
5-2-2012 15:24:34
Pffff amai seg! Helemaal niet leuk als het zo moet lopen! En ik kan je frustraties zeker en vast begrijpen. Misschien idd best al op zoek gaan naar een andere zaal, in optie nemen en dan terug een mail sturen naar de feestzaal die je nu hebt dat ze voor dat je optie verlopen is(dat moeten zij niet weten) iets moeten laten weten of dat je anders een andere zaal gaat zoeken. En te duur voor jullie?? Jullie maken idd zelf je budjet wel op, zal eerder te duur zijn voor hen. Is nogal duur in aankoop en als er dan weinig volk van eet zullen zij meer over houden vermoedelijk, zal wel zoiets zijn ik zou om op safe te spelen al verder zoeken! Veel succes verder en hopelijk geen problemen meer!
Groetjes Elke
|
|
Niki
30-6-2012
|
5-2-2012 15:31:08
Hoi Elke,
We zijn het in ieder geval aan het overwegen om een andere zaal te zoeken, we hebben wel al een voorschot betaald van € 250 maar in de papieren hoop die hij gegeven heeft staat er nergens iets te lezen over een niet terugbetaling bij annulatie :-)
Alles is zo goed als in orde en om nu dit mee te maken, ik kan je zeggen dat dit niet echt welgekomen is...
Dank je wel! Groetjes
|
|
Effie
28-4-2012
|
5-2-2012 15:45:28
Hoi Niki,
Pfff idd echt een rotsituatie! Alvast veel sterkte, ik zou waarsch toch ook eens hier en daar polsen waar je eventueel op jullie dag nog ergens anders je feest kan geven, zodat je toch terug wat geruster kan zijn op dat vlak. Met rondkijken doe je al niemand kwaad hee
Good luck en groetjes! Effie
|
|
Niki
30-6-2012
|
5-2-2012 15:48:58
Hoi Effie,
Heb net 2 mailtjes verzonden naar andere feestzalen die er echt super uitzien! Nu maar hopen dat deze nog beschikbaar is. Het enige wat wel is, we zullen dan wel een andere fotolocatie moeten zoeken... Achja, overal is een mouw aan te passe hé! :-)
Groetjes Niki
|
|
Jill
9-3-2012
|
5-2-2012 19:30:14
Hallo Niki,
Ik zou sowieso een andere zaal zoeken, zelf al kan je die 250 euro niet recuperen. Je moet vooral denken dat het jullie feest is, en op dat feest moet alles zijn zoals jullie het zelf willen.
En zoals je zelf zegt, als er in de papieren niets staat over niet terugbetaling (of extra betalen door jullie), zou hij in principe dit moeten terugbetalen.
|
|
Niki
30-6-2012
|
5-2-2012 19:40:06
Hoi Jill, Ondertussen al contact gehad met een andere zaal en ben nog aan het wachten op een antwoord (heb inneens alles van eten en drank verzonden dus het kan wel eventjes duren). We zijn het allebei gewoon beu beu beu met het wachten, voor 't zelfde geld komt hij later nog af da het ni gaat en dan staan we er schoon. We hebben nog eens gekeken in de brochure en het enige wat we kunnen terugvinden is het volgende; Bij het nemen van een optie, blijft deze 10 dagen vrijblijvend voor U gereserveerd, nadien vervalt deze optie. Bij reservatie wordt de kliënt verzocht een voorschot van 250 € te betalen op nummer XXXXXX, gelieve de feestdatum te vermelden.
Er staat voor de rest niets in over een "schadevergoeding" dus MOET hij deze terugbetalen !!
Groetjes
|
|
Jill
9-3-2012
|
5-2-2012 19:42:17
Wel het lijkt niet een mens die ge 100 procent kunt vertrouwen he. Dus ik heb het idee dat je je alleen maar kan verbeteren met een andere zaal. En de gemoedsrust zal ook stukken beter zijn! Dus als je nog kan veranderen, gewoon doen zou ik zeggen, je hebt nog wat tijd he...
|
|
Niki
30-6-2012
|
5-2-2012 19:45:46
M'n verloofde en ik zijn al helemaal overtuigd om de huidige zaal te schrappen. Ik blijf het wel zeggen; een heel vriendelijke man als je bij hem bent maar als het op info of afspraken aan komt; neen. We hebben idd nog wat tijd, we moeten dan wel iedereen nog verwittigen (DJ, fotograaf, videograaf, vervoer,...) maar achja lang leve de tijd van mails Groetjes
|
|
Effie
28-4-2012
|
5-2-2012 22:04:44
Voila se!
Zolang de uitnodigingen nog niet zijn verstuurd, kan je nog alle kanten op hé! Gewoon doen en met goede moed iets anders zoeken, anders gaan jullie nog bijna een half jaar in onzekerheid zitten en dat verpest alleen maar de fun van alle andere voorbereidingen!
Good luck, meid!
|
|
Debbie
4-5-2013
|
5-2-2012 23:08:56
Hallo,
Pff rot om mee te maken!! Over welke zaal gaat dit?
Grtjs
|
|
Eva
23-3-2012
|
5-2-2012 23:11:07
Ik zou meteen naar een andere zaal gaan zoeken! Als ze nu al slecht communiceren en slechte service geven, hoe kan je dan zeker zijn dat alles vlot zal verlopen op de dag zelf?
|
|
Niki
30-6-2012
|
6-2-2012 8:08:34
Debbie, dit ga ik ni zomaar online zetten. Zie je inbox ;) Allemaal dank je wel. Xxx
|
|
Serendipity
12-5-2012
|
6-2-2012 13:16:43
ben ook wel benieuwd naar je zaal wie weet is het dezelfde :o)
|
|
robine
31-8-2012
|
16-2-2012 13:51:35
hoi,
ik zou sowieso toch al eens kijken voor iets anders... en zou er niet van wakker liggen indien je u geld niet terugkrijgt (al blijft 250 euro wel een "groot" budget)
bij onze reservatie hebben wij moeten tekenen dat het voorschot niet wordt terug gegeven, maar denk ik jullie geval dat ze dat moeten terug geven als ze daar niks van gemeld hebben of jullie niks getekend hebben.
ik hoop dat jullie er vlug uitkomen en alles opgelost geraakt !! waar trouwen jullie??
groetjes en veel succes nog !!
|
|
Niki
30-6-2012
|
16-2-2012 19:24:56
@ Robine;
Wij trouwen in 't Waasland
Groetjes & dank je wel! Niki
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|