Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleine update

5-2-2012 15:33:52
hey hey,

Bij ons zijn er al enkele vorderingen gebeurd want het begint af te tellen nu (ben al aan het aftellen van 620 dagen, hihihihi)nog 152 te gaan.
Wat is er bij ons al in orde?
Bruidskleed
Kostuum en schoenen bruidegom
kleertjes bruidskinderen
kerk om 12.45 (nog steeds geen pastoor!)
stadhuis Mechelen ligt vast om 11.15u
vervoer ligt vast
ceremoniemeester ligt vast
zaal
eten
gastenboek net aangekocht (ga systeem met envelopjes en vraagjes op kaartjes toepassen...)
dj ligt vast
misboekje gemaakt
uitnodiging tekst al gemaakt(nu nog mooie uitnodiging zoeken of zelf maken!)
genodigden zijn geteld
ringen zijn gekozen
proefkapsel gehad
visagiste vastgelegd
manicure ligt vast
openingsdans gekozen
locatie foto's gekozen=> planckendael
fotograaf ligt al lang vast

wat nog te doen
schoenen en lingerie bruid
oplossing zoeken voor onze schuwe duitse herder die dag
bedankjes
schoenen bruidskindjes (pas einde mei!)
uitnodigingen
versiering kerk en zaal?
bruidsboeket
vergunning aanvragen doorgang vervoer in Mechelen!
kaartjes maken voor gastenboek
ringen gaan bestellen (juwelier zegt pas 6 weken voor de trouw!)
euhm nog iets??

Evy
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 664

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-2-2012 15:49:09

Heyhey,

Ziet er goed uit!

Juist stel ik mij vragen bij jullie trouwringen nl pas 6 weken voor de trouw gaan kiezen?? Wij hebben de onze in december gekozen (dit was wel vroeg maar toch) en 8 weken voor de trouw komen ze ze volledig op maat al thuis leveren. Ik vond dit vroeg maar ze zeiden dat ze dit altijd zo deden zodat er nog aanpassingen konden gedaan worden indien nodig... Op 6 weken pas gaan kiezen vind ik laat!

Groetjes!

Evelien

An
9-6-2012
 Meld misbruik5-2-2012 16:20:29

Onze ringen zijn er ook op een week hoor, dus ik denk dat het een beetje van ring tot ring afhangt...
We zijn bij drie juweliers geweest en die zeiden allemaal dat je met 6 weken ruim toekomt om de ringen te bestellen.

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik5-2-2012 16:31:19

Wij hebben onze ringen nu al...

maike
4-8-2012
 Meld misbruik5-2-2012 16:52:05

Wow Evy, jij ligt precies echt wel goed (voor) op schema. wij trouwen 4 weken later maar hebben enkel nog maar de zaal/diner/jurk (die hopelijk goed komt)/dj/trouwvervoer..
Maar met nog 180 dagen op de klok maak ik me nog niet al te druk :o)

Wie doet bij jou haar & make-up?
Die parkeerkaartjes en route-vergunning is geloof ik twee weken voor de trouwdatum te regelen via vinci en stad mechelen.

ziet er volgens mij allemaal al goed geregeld uit bij jullie!

Evy
7-7-2012
 Meld misbruik5-2-2012 19:12:33

mijn haar wordt gedaan door thierry en hafi bij la snit in kontich (vroegere ssc)
make up dr iemand die komt julie vielvoye of zowiets :)
idd parkeerkaarte en vergunning is pas 2 weken op voorhand.
jaja ik kom binnenkort eens af hoor maike in je winkeltje :)

komt in orde, stress is al veel geminderd, elk weekend een beetje doen is de boodschap! hihihi

Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 19:44:42

Ik zou toch aanraden om stilaan te gaan kijken voor je ringen. De goudprijs is enorm aan het stijgen, dus wij gaan onze ringen alvast kiezen. Natuurlijk heb je de goudprijs niet zelf in de hand, maar ik hoor van juweliers dat ze vrezen dat de goudprijs alleen maar gaat blijven stijgen, zeker als er terug een crisis zou komen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...