Nu Online
Momenteel zijn er 688 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cardxl.nl

5-2-2012 22:22:50
Hallo, Toch nog geen uitnodigingen gevonden. Pff bij de drukker vrij duur en ik heb het daar wat moeilijk mee... Mensen gooien het daarna tochten de vuilbak. Nu hebben we een mooie, betaalbare uitnodiging gevonden op Cardxl.nl. Heeft iemand hier ervaring mee? Grtjs

julie
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1212

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik5-2-2012 22:42:25

Ik heb de mijne gemaakt via kaartje2go.nl
Vond het inderdaad ook veel te duur bij de drukker. Wij betalen nu een goei 150 euro voor 100 uitnodigingen. Dan is de keuze voor mij toch wel snel gemaakt. De site die jij noemt heb ik geen evaring mee maar zal ook wel in orde zijn. Had op voorhand al eens een proefkaartje gevraagd om de kwaliteit te zien. Voor mij was dat in orde en de meeste mensen gooien ze nadien inderdaad toch gewoon weg.

Nog veel succes!!!
Nancy

julie
23-6-2012
 Meld misbruik5-2-2012 23:32:19

Hey Nancy , Alvast bedankt voor je reactie! Wij hadden ook dit budget in gedachten... Ik ben even gaan piepen op de site waar jullie uitnodiging van komt. Wel heel veel keuze, heb al een paar kans hebbers gezien :-) bedankt voor de tip! Grtjs

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik6-2-2012 7:53:29

Hoi Julie

Ik ben ook van hetzelfde principe, geef dan liever iets meer aan onze bedankjes dan aan kaartjes die ze weggooien :-) vandaar dat we onze kaartjes bij vista print laten maken, super goedkoop, en we laten ze op linnen maken dat maakt het toch iets specialer, ook vaak promoties... onze kerstkaartjes zien er toch altijd leuk uit, niks speciaals, gewoon leuk, en meer hoeft het niet te zijn...

VEEL SUCCES

Groetjes xx

Tamara
8-9-2012
 Meld misbruik6-2-2012 9:13:53

Je kan zo een modelkaartje aanvragen van het kaartje dat je leuk vind. Ik heb het vrijdag gedaan en wacht ongeduldig tot het in mijn bus steekt. Als het mooi is neem ik het ook. Was van lacarteinternet.be

xxx

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik6-2-2012 9:43:10

Caroline
18-8-2012
 Meld misbruik6-2-2012 13:15:44

Héj,
Onze kaartjes komen via www.poobies.be , ben daar zeer tevreden over, maar je moet wel creatief zijn.
Wij hebben effen bruin met licht bruin gebruikt en een sepia foto van ons erin.

Groetjes,

Caroline

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik6-2-2012 16:12:45

Hey

Ik heb mijn uitnodigingen laten drukken bij CardXL.be. Moet zeggen dat ik er heel tevreden over ben.
Uitnodigingen laten drukken (20 stuks) , blanco menukaarten (10 stuks), blanco bedankingskaartjes (6 vellen) en blanco naamkaartjes (dacht 40 kaartjes) besteld.
Alles samen nog geen 147 euro betaald.
Doordat de uitnodigingen daar gedrukt werden kreeg ik een proefdruk per mail in pdf formaat. Dit gebeurde heel vlot en opmerkingen worden direct aangepast.
Eventuele vragen worden steeds beantwoord.

Groeten
Evelien

julie
23-6-2012
 Meld misbruik7-2-2012 10:58:21

Hi ladies, Bedankt voor jullie reactie! Ik heb een proefkaartje besteld via Cardxl dus we zullen zien.... Ik ben heel ieuwsgierig naar jullie creaties dus je mag je uitnodiging altijd doorsturen naar Julie.exelmans@telenet.be :-) Grtjs

lorenzo
21-4-2012
 Meld misbruik7-2-2012 20:24:14

Wij hebben onze uitnodigingen blanco besteld. Ook via cardXL.be.
binnen de 3 dagen na betaling hadden we de bestelling binnen. Nu hebben we deze reeds zelf bedrukt, vond ik makkelijker omwille van eigen lettertype en ander fotoke.
Zeer betrouwbare firma.

mieke
25-6-2011
 Meld misbruik9-2-2012 9:53:19

Hallo,
sinds wij zelf zijn gaan drukken zijn we een 40% goedkoper dan toen we nog met een drukker samenwerkten, daarnaast kunnen we zelf nu ook alle bedankjes erop aanpassen.
We hebben nog heel de maand opendeurdagen. Kom gerust eens langs en laat je verrassen door het aanbod :)

Groetjes,
Mieke,
Huyze Miekado
Torhout
www.miekado.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info