Terug naar overzicht
Hoi,Misschien Domein Martinus in Halle Zoersel. Mooie zaal, mooie omgeving en als bruidsbaar mag je gratis overnachten in het hotel.Als je op een zaterdag trouwt moet je wel een bepaalde minimum omzet maken.Groetjes, Sheena
En welk soort feest willen jullie dan?
Oei, wat is er dan zo anders aan jullie feest?
Wij trouwen in Hof Ter Smisse in Hoogstraten, mss ook iets voor jullie?In Brasschaat & omgeving heb je ook heel veel feestzalen? Ik moet wel eerlijk zeggen dat wij in het begin heel veel verschillende feestzalen hebben vergeleken en de E10Hoeve is echt wel een stuk goedkoper dan de meeste andere zalen in onze regio... Succes! X
La Grange in Massenhoven? Echt een aanrader!
Wij willen enkel met naaste familie eten, dat is 20 personen. Nadien wilden we een dessertenbuffet voor in tot 130 personen :-( La grange vond ik heel mooi, maar Koen niet ;-)
Misschien 't Lepeltje in Duffel? Wij hebben daar een dessertenbuffet gegeven voor ongeveer 80 personen en verder niks anders en daar deden ze niet moeilijk over. En de zaalhuur is zelfs gratis als je gebruik maakt van hun eigen traiteursdienst (bij ons was dit al bij enkel dat dessertenbuffet).
Dat is thans ook wat wij doen in de E10-hoeve. Enkel eten wij met een 30 personen en daarna een dessertenbuffet voor 100man. Wij hebben wel de kleine zaal ('t Voorhuys) en dus niet de grote.Daar moesten we geen huur voor betalen.Dus dat zal dan misschien wel het verschil geven...
Dat is het! Wij moesten de schuur nemen! Omdat we meer dan 120 man hebben ;-) och misschien hebben ze een beter feest gekregen voor die dag :p
Ander en beter zou ik zo zeggen...
Kapelhoeve Turnhout , vraag daar eens wat info.
Hahaha, daar trouwt mijn zus 6 weken later :-) We hebben ondertussen de mange Tout uit Wijnegem genomen!