Terug naar overzicht
heej wij hebben ook een viering met de goede herder. ik had voor we ermee contact opnamen nu al wel een hele viering bijna in elkaar gestoken dus heeft hij mij zo iets nooit gevraagd :s misschien kan ik er meer over zeggen als je weet waar het juist in de indeling van de viering komt te staan?
Daar heb ik nog geen idee van. Het is de vragenlijst die we net gekregen hebben en nu moeten invullen.Ik denk dat het zal gelden als eerste lezing als ik de teksten zo een beetje lees.
mja ik had al een tekst van 'houden van is...' ik vond deze tekst gewoon echt iets hebben. denk dat hij daarvoor gebruikt wordt dan :) en wat met dat symbool?
Dit staat in één van de documenten als vraag : Welke religieuze elementen/symbolen/rituelen zouden jullie eventueel willen verwerken in de viering? Of, welke tekenen/voorwerpen en symbolen kunnen verwijzen naar jullie verbondenheid?
Welke religieuze elementen/symbolen/rituelen zouden jullie eventueel willen verwerken in de viering? Of, welke tekenen/voorwerpen en symbolen kunnen verwijzen naar jullie verbondenheid?
bij ons stelde de man van de goede herder zelf voor om met kaarsen te werken : dat wij, enkele naasten kaarsje mogen aansteken + 1 iemand voor de overledenen. dan is er nog het delen van brood en druiven dat er zowiezo aan te pas komt
Ok bedankt al Dorien. Het zal ook wel veel duidelijker worden als we bij hem langs gaan.