Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hey bruidjes

7-2-2012 17:43:05
Gisteren hadden we onze gespreksavond met de diaken en pastoor. Dit was samen met 9 koppels en is het zo een moment om met 2 ff over het huwelijk na te denken. Eerlijk keek ik er een beetje tegenop, maar ben toch wel verschoten dat het meeviel. Vooral van men ventje, zo open en lief hij was.Ben er echt van verschoten. Het werd voor mij nog maar eens duidelijk hoe graag hij mij zie. Niet dat je dat ik dat niet weet , maar als je zo moet zeggen wat je van elkaar apprecieert en hoe je elkaar ziet in het verdere leven dan wordt je er toch even stil van.
Wat zie ik mijn liefje toch zo graag!!
Zal blij zijn dat ik hem binnen 137 dagen mijn man kan noemen!!

Britt
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 601

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik7-2-2012 19:34:39

"vind ik leuk" :)

Els
8-9-2012
 Meld misbruik7-2-2012 22:35:42

wij hebben donderdag zo'n avond! Weet niet goed wat ik moet verwachten, maar ben precies een beetje gerustgesteld door uw berichtje!
grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...