Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ooooh men verloofde maakt me zooo blij!!

8-2-2012 9:58:10
Hij deed al die jaren zo koel over trouwen (wou zelfs nooit trouwen) en nu zie ik hem zo plannen en ziet het veel groter dan mij, ik verschiet echt hoe hij het allemaal zie. Ik vroeg hem of hij wel weet wat het allemaal kost en zei doodleuk "och maak maar geen zorgen, alles komt goed en als we trouwen, dan moeten we het toch perfect doen hé en ik ga persoonlijk met de mannen (suite) mee voor de kleren en kies wat goed is en anders moeten ze niet komen" Mijn hart smelt gewoonweg, want meneertje zei dat we het rustig gingen doen, maar heeft al aan veel meer gedacht dan mij.

Is dat nu omdat we verloofd zijn, dat we meer en meer verliefd zijn?
Hebben jullie dat ook?

Groetjes

Sarah
17-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 713

pit
18-5-2012
 Meld misbruik8-2-2012 10:16:45

Hey sarah,

Super toch dat je toekomstig ventje zo mee leeft en mee wil plannen.
Ik heb ook zo een super ventje.
Voorbeeldje: Ik had voorgesteld om de bedankjes zelf te maken aangezien ik wel handig ben met men naaimachiene. Toen er dus 250 hartjes moesten geknipt worden stelde hij zelf voor dat hij die wel zou knippen zodat ik minder werk had, lief é. Ik zie niet elke man 250 hartjes knippen uit stof :-)
Zo heeft hij ook zijn idee over bepaalde dingen en is het niet allemaal gelijk voor hem.
En zo komen we altijd tot een besluit dat waar we beide achter staan.
Hij is ook heel strikt in de dresscode. Wij wensen dat iedereen in stadskledij komt.
Hij zegt dan dat hij er persoonlijk voor zal zorgen dat als er iemand in jeans komt die persoon niet op ons feest aanwezig zal zijn.
gewoon ervan genieten en blij zijn dat je een man hebt uit de duizend!!!!
groetjes,
Pit

Sarah
17-8-2013
 Meld misbruik8-2-2012 10:31:56

Hey Pit,
Ze kunnen ons toch nog blijven verrassen hé, da's superlief dat hij voor jou 250 hartjes wil knippen, zo voel je idd dat het de ware is.

groetjes Sarah

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik8-2-2012 11:45:35

Hoi Sarah,

hier is trouwen eigenlijk grotendeels een praktische beslissing geweest.

Maar eens we organiseren is mijn hubbie to be ni te houden.
Wij hebben al heel ons landje doorkruist, zelfs nederland, om dingen te gaan halen en te bekijken.
Hij zoekt echt mee, ongelooflijk!

En ja hoor, hier zijn enorme verliefde kriebels in de buik!
Dat na meer dan 10 jaar is toch zalig hé!

xxx
Sophie

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik8-2-2012 12:38:24

Zoals altijd doe ik de planning. Hij zal een paar puntjes op de lijst die met hem te maken hebben uitvoeren als ik het vraag, maar meer niet. Hij heeft mij gevraagd en da's zijn deel, dat vindt hij dus :P Ineens weer helemaal verliefd zijn wij niet. We zijn wel heel gelukkig dat we nu een tastbaar bewijs hebben van onze liefde en het feit dat we voor elkaar kiezen, dus het 'houden van' is wel sterker geworden. Geniet van de kriebels en het plannen! :D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...