TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
fleur
8-9-2012
|
8-2-2012 11:02:57
Dag Melissa
Ik heb nu half lang haar. 't komt net tot aan mijn schouders. Ik ga het nog laten groeien, heb nog wel even tijd. Heb al een kaspel gevonden voor mezelf.
Anders stuur ik die je eens door via mailadres? Groetjes Fleur
|
|
Eva
23-3-2012
|
8-2-2012 11:12:19
Ik denk dat je dat best aan je kapper vraagt. Die zal wel zien aan je haar wat je er allemaal mee kan doen en hoe het de hele dag door zal blijven zitten. Maar dan moet je wel een goeie en eerlijke kapper hebben ;D
|
|
Melissa
30-6-2012
|
8-2-2012 11:13:10
Hey Fleur Ik heb ook halflang haar, een stukje onder mijn schouders. (volgens mijn kapster de perfecte lengte om ALLES mee te doen :-)). Mijn kapster zegt ook dat waarschijnlijk alle opties bij me zouden passen, dus blijf ik met mijn dilemma zitten :-) Je foto is zeker en vast welkom: melissa.celis@gmail.comDank je! Melissa
|
|
freyja
30-6-2012
|
8-2-2012 11:15:49
Ik vind persoonlijk dat veel ook afhangt van je jurk: strapless, halter, veel frullen of niet, strak of romantisch, ...
Ik heb zelf lang haar en een romantische strapless jurk. Ik ga voor een krullend halfopgestoken kapsel gaan.
|
|
Veronique
24-8-2012
|
8-2-2012 11:34:02
Mijn haar komt tot halverwege mijn rug, is wel al redelijk lang dus. Maar mijn haar zal opgestoken worden , maar heel losjes en met krullen, en zo hier en daar wat stukjes uit... Eerder wat romantische stijl. Ik ga er ook curlies laten inzetten. Ik twijfelde nog om een tiara te nemen, maar toen ik die ophad leek het alsof die niet zo goed op mijn hoofd wou blijven zitten. Ik heb ook lang getwijfeld om het half op te steken, maar als het heel warm zou zijn zit ik dan toch maar te frullen en mijn haar omhoog te houden... Dus, normaal gezien zal het volledig opgestoken worden.... denk ik. Zucht, ik denk dat ik de kapster de 2 manieren eens laat uitproberen.
Groetjes Veronique
|
|
Elke
13-7-2012
|
8-2-2012 11:41:19
Ik weet het ook nog niet. Ik heb ook halflang haar, ik laat het al een tijdje groeien. Ik zou het liefst gaan voor een opsteekkapsel, omdat we in de zomer trouwen en omdat, mits wat haarlak, je kapsel zo perfect in vorm blijft. Mijn verloofde zou mijn haar echter liever los zien met grote krullen of eventueel half opgestoken. Mijn haar is van nature zeer steil, dus ik ben bang dat tegen de avond de meeste krullen verdwenen zullen zijn en mijn haar er maar slordig en "platjes" zal uitzien. Als je verloofde geen voorkeur heeft, dan zou ik kiezen voor opgestoken! :-)
|
|
fleur
8-9-2012
|
8-2-2012 11:47:01
Ik heb je een mailte gstuurd met vb'en
|
|
sarah
17-12-2011
|
8-2-2012 12:34:35
Hoi Melissa, ik had ook half lang haar en dit wordt inderdaad als ideaal beschouwd om op te steken Maar zoals eerder aangehaald de jurk speelt echt wel een belangrijke rol Klassiek , bombastisch ,strak. Bovendien moet je zelf ook goed voelen met het kapsel. Ik had een klassieke jurk dus ook een redelijk klassiek opgestoken kapsel ( zie het mailtje) waar ik me ook super mee voelde.
|
|
Linsey
2-6-2012
|
8-2-2012 15:27:54
Hier heel lang haar, tot voorbij halverwege mijn rug en een strapless jurk. Ik ga ook voor half opgestoken haar met krullen en curlies met een strass parel.
|
|
tamara
|
8-2-2012 15:36:29
ik heb ook lang haar en een halterjurk en aangezien mijn haar altijd is opgestoken zou ik het raar vinden moest ik opeens mijn haar los laten, dus zal het gans opgestoken zijn hoe weet ik nog niet, ben nog volop internet aan het afschuimen naar voorbeelden
|
|
Stefanie
25-5-2012
|
9-2-2012 22:18:09
Ik heb ook half lang haar en heb wel ideetjes wat ik mooi vind maar ik kan niet goed kiezen. Ik zou ze wel kunnen uitproberen maar ik heb de nodige accessoires er niet voor. (Voor het proefkapsel moet ik de accessoires zelf meebrengen en ik zou het zonde vinden om iets te moeten kopen dat ik niet ga gebruiken.) Dus ook hier een twijfelaar: tiara of diadeem of kammetjes of curlies of ... en uiteraard eens je een type gekozen hebt zijn er nog 101 verschillende modelletjes. Pfff, ik ga toch stilletjes aan moeten beslissen.
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|