Terug naar overzicht
Superleuk moment is dat hé, dan wordt het allemaal weer iets "echter"! Geniet er nog van!
Nu is het officieel dat jullie gaan trouwen!
Hierbij dan al een eerste PROFICIAT
Ja echt hé!Ook hier proficiat van nog een 2-6-'12 bruidje!xxx
Toen wij zijn gaan tekenen gaf dat echt zo'n super gevoel...Precies dat het nu allemaal echter en serieuzer is ;)Geniet van het gevoel en een super dikke proficiat :)
Wij trouwen een dagje vroeger, maar op het gemeentehuis zeiden ze dat het nog een heel poosje ging duren voor we moesten komen voor de ondertrouw, is dit wel normaal? Ik krijg al schrik als ik lees dat jullie al zijn geweest. Toch alvast een hele dikke proficiat!!!
Ik geniet met volle teugen Dankjulliewel voor de felicitaties!Nathalie (van 1/6) , ik denk dat dit echt van gemeente tot gemeente afhangt - als ze zeggen dat het nog een tijdje duurt zou ik er me niet al te druk in proberen maken! Al kan ik me voorstellen dat je graag wil weten wanneer. Tegen ons hadden ze gezegd in de loop van feb.
Proficiatt!wij zijn maandag ook gaan tekenen voor de ondertrouwhet gaf idd zo een super gevoel dat het echt echt echt is !!!groetjesS.
Pff, bij ons wordt het april/mei....Ochja, we hebben nog genoeg andere dingen te doen ;-)