Nu Online
Momenteel zijn er 591 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideeën???

8-2-2012 17:05:07
We willen er graag een weekje tussenuit maar door de verbouwingen en de trouw zelf blijft er niet meer zoveel budget over voor onze huwelijksreis. Heeft iemand dus leuke ideeën voor een low budget huwelijksreis??

sofie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 718

Kelly
4-4-2012
 Meld misbruik8-2-2012 17:49:27

Hallo,

Misschien ken je groupon? Daar bieden ze vaak reizen aan tegen de helft van de prijs of nog minder! Of op vakantieveilingen.nl kan je bieden op hotelovernachtingen en vakanties. Op www.actievandedag.be kan je ook vaak goedkope reisjes vinden.
Veel succes!

Groetjes
Kelly

Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik8-2-2012 18:44:15

Hey Sofie

Wij zitten met een verhuis en een trouw op enkele weken tijd dus het geld voor een huwelijksreis is er ook niet :-)
Wij hebben via www.reisroutes.be een 8-daagse autoroute door de Provence uitgeprint. We gaan dus met de auto weg voor 8 dagen en betalen ons verblijf en activiteiten à la minute. Op jouw trouwdag zelf krijg je waarschijnlijk ook geld dus dat kan je dan gebruiken voor jouw reisje ;-)

Zo gaan wij het toch doen!

En anders kan je altijd op www.ryanair.be goedkope vluchten boeken en een appartementje huren ipv een hotel boeken. Goedkope appartementen vind je via www.only-apartment.com
Dit hebben wij al veel gebruikt voor citytrips. Het verloopt altijd heel vlot, het is vaak een goedkope oplossing en je bent vrijer dan in een hotel.

Succes!

Lindsey
22-6-2013
 Meld misbruik24-2-2012 10:42:07

Wij hebben hetzelfde probleem.
kosten aan het huis en dan nog de trouw... pakt een serieus budget
Wij gaan dit jaar 8 dagen naar tsjechie met de auto (midden in het seizoen voor nog geen 250 euro per persoon, half pension).
Gevonden via neckermann.be
mss niet direct het land van je droombestemming, maar wel leuk om er even tussenuit te zijn, denk ik dan ;-)

succes met je zoektocht!
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...