Terug naar overzicht
Hoi Patrizia,Wij hebben in totaal 6 liedjes:IntredeNa eerste lezingOndertekening huwelijksregisterBij offerandeBij communieUittredeGroetjes!
Wij hebben er 9 intrede suiteintrede bruidna de eerste lezingNa de homilieondertekenen huwelijksregisterna de offerandebij de communiebedankjes geven aan oudersuittredegroetjes,Sandra
hey bedankt alvast! Wij zitten met de viering zonder eucharistie dus de offerande en de communie gaan er niet bijzijn... Maar ik ga het zo doorsturen naar onze zanger en dan zullen we het erna wel eens bespreken maar denk dat ik het dan toch zo ga houden! Groetjes xxx
Hey Patrizia,Wij hebben 7 liedjes:Intrede bruid: Yurima-River flows in youEerste lezing: Richard Clayderman-Balade pour AdelineOndertekenen huwelijksregister: Clouseau-Altijd heb ik je liefOfferande: James Last-Moon RiverVredewens: Elton John-Can you feel the love tonight (instrumentaal)Communie: Gabriël Rios-Hallelujah (instrumentaal van Disney)Uittrede bruidspaar: Coldplay-Viva la vida (instrumentaal)Groetjes Tinneke
Absoluut niet teveel Wij hadden er acht en met reserve 10 , en de muzikanten( koperkwintet) hebben op het einde zelfs applaus gehad van heel de Kerk. Was echt leuk,en de pastoor heeft de muziek zelfs speciaal opgenomen.Wij hadden nu wel super klassiek Mijn man heeft nl vroeger jaren trompet gespeeld.En ik hoor nu eenmaal graag klassiekIntrede suite La rejoissance Handel Intrede Bruid - trumpet voluntary Stanley Eerste Lezing - In dreams - Shore Ondertekening - Air Bach Communie - Hallelujah - Cohen(,reserve : Gabriels Oboe Morricone )Offerande l - Comptine d'un autre Ete ( reserve Canon van Pachelbel)Slotgebed - Rondeau Abdelazer Suite- Purcell is al zeg ik het zelf een super stuk! ( hier kregen ze applaus ) Uittrede - Tuxedo Junction - E Hawkins
Hey,Idd, niet te veel. Wij hebben er ook 6... en als ik alles hierboven lees, zou ik me dus zeker geen zorgen maken.Groetjes!