Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis - Costa Rica

9-2-2012 12:02:28
Yoepie onze huwelijksreis ligt vast. We gaan op rondreis in combinatie met duiken naar costa rica. Wel
4 maand ons huwelijk omdat het seizoen dat beter is. Iemand ervaringen met
Costa Rica, mooie plekken die we zeker moeten bezoeken. Alle tips zijn welkom.

Groetjes

Elfie
27-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1714

An
18-5-2012
 Meld misbruik9-2-2012 12:46:49

Super! Wij zijn ook van plan om naar Costa Rica te gaan. Waar hebben jullie geboekt? Mag ook in PM.

Groetjes!

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik9-2-2012 13:58:23

Ik heb mailtje gestuurd

Jamba
22-9-2012
 Meld misbruik9-2-2012 13:58:30

Ik ben een aantal jaar geleden in Costa Rica geweest, was een rondreis met GAPadventures, echt een aanrader. We hebben ons supergoed geamuseerd, was wel in groep, ik weet natuurlijk niet wat jullie van plan zijn individueel of in groep.
Via Joker kan je ook in groep boeken maar dan zit je met enkel nederlandstaligen, via GAP heb je verschillende nationaliteiten, bij ons waren het toen wel veel Amerikanen en Canadezen.

Elfie
27-10-2012
 Meld misbruik9-2-2012 15:33:26

@Jamba
we gaan alleen met ons twee, maar 't is wel een volledige georganiseerde reis. Maar we kunnen optioneel nog excurcies bijboeken naast degene die we al doen. Daarmee dat alle tips welkom zijn. We gaan via wildwater (organisatie die duikreizen organiseert).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums