Terug naar overzicht
Als Torhout maar een kwartiertje rijden is, zou ik hier zeker gaan kijken. Je hebt eigenlijk niets te verliezen hé?Ik vermoed dat je bruidsmode Steven bedoelt, en ben hier zelf ook geweest en de verkoopster/bazin is echt heel vriendelijk. Als je je budget aan haar voorlegt zal ze hier hoogstwaarschijnlijk ook heel begrijpend over zijn, en toen ik er was heb ik gezien dat ze zelfs een outlet-gedeelte heeft waar tot meer dan 50% korting op de jurken is.Succes!
Je hebt ook een outlet in Roeselare (La Sposa) en eentje in Deinze van Pierre-Yves. Je kan misschien ook eens kijken op www.clairedefemme.be da's ook nog in de buurt.Succes!
Bij Robel in Roeselare hebben ze ook een afdeling afgeprijsde jurken
@ Freyja: Ja ik bedoelde bruidsmode Steven.
La Sposa Outlet in Beveren-Leie... Een echte aanrader! Als je op mijn afbeelding klikt dan zal je zien dat ik mijn ervaringen een tijdje geleden heb gepost :)
ga eens kijken in Rijsel (Lille) bij Tati of bij Morelle mariage mooie bruidskledij aan zachte prijsjeshebben alle twee een website en is maar groot half uur rijden van torhoutsucces!
weet iemand ook in limburg enkele adresjes waar ze goedkopere bruidskleding hebben?? wij willen aan het trouwkleed minder dan 100euro spenderen omdat we toch alleen voor de wet trouwen en hebben ook geen groot budget
Wij trouwen ook op 1 september :)
ik heb een nieuw trouwkleed te koop voor 500euro. Het is maat 36-38 maar een maat 40 kan er ook in omdat het achteraan moet toegevlochten worden. Als je geinteresseerd bent geef je maar een seintje met je mailadres in.Ben zelf van antwerpen.
@lln: Oh super we zijn met z'n 2'en dan!@ Cynthia: Bedankt voor je voorstel, maar k heb zelf een 44-46 dus dat kleedje zal veel te klein zijn voor mij. Toch bedankt!