TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Valérie
1-9-2012
|
|
|
Monica
30-6-2012
|
10-2-2012 9:16:34
Hey Linsey, Ik heb me dit ook al afgevraagd. Ik denk dat ik een kaart afgeef aan de juf voor de kerk en apart papiertjes of kaartjes met uitnodiging voor de kerk aan de kindjes. Zodanig dat de juf mss iets in elkaar kan steken samen met de kindjes. En dit in naam van mijn kindje om naar de trouw te komen kijken van haar mama... Kdenk zoiets te doen,maar kben er nog niet uit. Zou wel leuk zijn. Grtjs Monica
|
|
heidi
|
10-2-2012 9:17:21
Toen wij huwden gaf ik een huwelijkskaartje met het uur van de kerk op mee, toen we nadien van huwelijksreis terug gekomen waren (wij zijn na het feest vertrokken zonder onze kindjes) hebben we een receptie gegeven in hun schooltje (is een klein kleuterschooltje) en kregen ze een broodje en een glaasje bubbels... de juf had die week ook het thema liefde gegeven en er dus rond gewerkt,was ook zeer leuk voor ons en de kindjes ... en toen onze kindjes ons kwamen ophalen van de luchthaven hadden ze samen met de juf allerlei geschenkjes gemaakt, was echt zeer leuk zelfs de kleutertjes zijn die week getrouwd...echt supper om te zien
|
|
Monica
30-6-2012
|
10-2-2012 9:17:26
en papa natuurlijk ook...hahahahhahahahaa oeps vergeten...
|
|
Gitte
14-4-2012
|
10-2-2012 9:30:26
Ik doe het niet. We trouwen sowieso enkel voor de gemeente en ik verwacht daar niemand (buiten de suite natuurlijk), aangezien wij ver van familie en vrienden wonen. Ik zit in de ouderraad op school en ik heb wel al mijn 'collega's' van de ouderraad uitgenodigd voor de receptie, met hun partner en kinderen natuurlijk. Drie van die kindjes zitten bij mijn zoontje in de klas en de anderen kent hij ook (is een kleine dorpsschool). Mijn zoontje vindt het geweldig dat die ook naar ons feest komen
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-2-2012 10:02:22
Linsey, ik denk enkel de aankondiging mee te geven aan de juf. We hebben nu niet zo'n band met haar dat we haar ook vragen naar de receptie.
|
|
tima
8-9-2012
|
10-2-2012 10:22:42
hier ook enkel een aankondiging
|
|
Linsey
2-6-2012
|
10-2-2012 10:40:57
Tima, alleen aan de juf of aan alle klasgenootjes?
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk ook aan alleen een aankondiging als volgt: Th, T, S & L zijn in de wolken want: Mama en papa gaan trouwen! Op zaterdag 2 juni 2012 om 12u in het Gemeentehuis van ...
En dan iets in de trant van: De aanwezigheid van onze vriendjes maakt ons heel blij, want de sterren van de dag, dat zijn ook wij!
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-2-2012 10:44:52
E Linsey, die laatste vind ik echt een goeike - die hou ik bij!
|
|
Linsey
2-6-2012
|
10-2-2012 10:46:30
K heb er de ganse voormiddag op zitten broeden Dankjewel!
|
|
Ann
9-6-2012
|
10-2-2012 11:31:01
Dus jullie zouden de juffen (in ons geval 2) wel een uitnodiging geven om naar gemeentehuis en/of kerk te komen? Maar niet naar feest of receptie. Dat is wel een idee. (klasgenootjes niet dus) Ik had gedacht om kindjes in de klas wel een keertje te trakteren met cupcakes voor onzen trouw.
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
10-2-2012 11:42:21
Ja, ik zou sowieso aan de kerk voldoende snoepjes voorzien mochten er kindjes van de klas komen. Op de eerste schooldag na de trouw kunnen de kindjes in de klas zelf nog es trakteren. Wat kost een snoepje tenslotte he.
|
|
Jamba
22-9-2012
|
10-2-2012 12:13:38
Bij ons komen de kindjes kijken als we door de week moesten trouwen, maar omdat we op zaterdag trouwen dus niet. Daarom dat we ook geen uitnodiging gaan geven, nadien eventueel wel een traktatie in de klas.
|
|
veronique
30-6-2012
|
10-2-2012 13:47:21
ik heb daar ook nog geen flauw idee van! wij trouwen 30 juni, dus de week na het huwelijk trakteren zal een beetje moeilijk zijn. wij hebben 2 kindjes, het oudste (5 jaar) zitten er 27 kindjes in de klas, en bij het jongste (2,5j ) iets van een 20 tal. dus als we alle kindjes moeten vragen ..... ze weten nu wel al dat we gaan trouwen, ook enkel maar voor de wet, mss dat we iets gaan doen de week ervoor? dit is een onderwerp om op te volgen.
|
|
Saskia
8-6-2012
|
11-2-2012 9:07:13
Ik ga ook volgen! wij trouwen op een vrijdag dus we gaan sowieso aan de juf laten weten dat ze niet zal komen die dag(is ook maar peuterklas dus helemaal niet erg) De kleinste gaat nog niet naar school.
we gaan geen aankondiging of uitnodiging geven maar ik ga smaandags wel iets mee geven naar de klas.
|
|
Cindy
5-5-2012
|
11-2-2012 13:17:00
Bij ons ligt het ook een beetje anders. Mijn zoon (bijna 10 jaar) is nog maar een jaar geleden van school veranderd en zit nu in een grote school in Oostende, terwijl we trouwen in Bredene. Hij heeft wel een aantal vriendjes in de klas, maar niet zo van die aard zoals het vroeger was in Bredene, dat was een klein dorpsschooltje. Ik denk dat ik hem wel iets ga meegeven voor de kindjes van zijn klas, als geschenkje, maar geen uitnodiging. Over zijn juf denk ik nog na, het is geen kerkelijk huwelijk, enkel wet en dan een alternatieve ceremonie in Moere, weer een beetje verder dus. Ik had daar nog niet bij stil gestaan, maar ik ga er zeker nog eens over nadenken.
|
|
Mieke
27-4-2013
|
11-2-2012 13:56:59
Hey,
Dat is nu eens iets waar ik zelf nog niet heb bij stil gestaan. Mijn oudsten wordt 13jaar en gaat volgend jaar naar de middelbare school. Dus daar zal ik zeker al geen uitnodiging of aankondiging meegeven. Onze kleinste gaat pas volgend jaar (januari 2013) naar school en niet dezelfde als waar de oudste nu zit. Dus ook daar denk ik geen aankondiging mee te geven gezien ik de juffen niet ken.
Het zou misschien wel leuk zijn voor de kinderen zelf mochten er wat vriendjes bij zijn maar dan zou ik ze enkel uitnodigen voor de receptie.
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|