Terug naar overzicht
Hey LotteJe kan altijd eens kijken op de site van je gemeente, meestal verhuren zij ook wel lokalen, of de jeugdbeweging.Wij zijn gaan kijken bij lokale sportclubs en zijn uiteindelijk belandt in een voetbal-kantine. Wij hebben ook een 'klein' feestje voor een 50-tal personen met broodjesbuffet enzo... Qua huurprijs van het zaaltje zitten wij dus heel goedkoop,waardoor we iets meer kunnen uitgeven aan decoratie.Veel succes!
zoiets is ook wat wij willenbedankt voor de tips kga ze zkr gebruiken
Graag gedaan! Als je nog vragen hebt, of tips voor mij...Ik hoor't graag!
Boezeroenenzaal of de gildenzaal in Kuringen? Ik heb er in mijn jeugd gewoond en er vele feestjes meegemaakt die gedenkwaardig waren :)
Misschien is 'T Weekend in Tuilt (Hasselt) wel iets voor jullie. Leuke zaal die je kan uitbreiden en niet te duur. Heel netjes ook. GroetjesKelly
Hey we geven ons feest in ontmoetingscentrum in rooierheide (diepenbeek) . Als je inwoner van diepenbeek zijt of je (schoon)ouders on grootouders krijg je deze zaal voor 205euro en anders voor 500 euro. Maar drank is echt helft goedkoper dan op andere plaatsen en je moet je wijn zelf meenemen dat al veel in prijs scheelt want ze vragen geen stopgeld. Voor de rest heb je ook een keuken erbij en 2 aparte vergaderzalen buiten een mooi groot terras en weide is mooi voor ceremonie te geven. Is ook eer redelijk strakke zaal. Echt wel de moeite als je van strak houd. Groetjes en veel succes in je zoektocht naar een gepaste zaal.
het Crutzenhof op de oude kuringerbaan