Terug naar overzicht
Ik kom net van Lenaerts in Sint-Niklaas, Plezantstraat.Ik heb een proef kapsel laten doen en make-up en ik ben kwee ni hoe blij...Voel mij net een fotomodel!Ik weet niet of je daar al eens gaan kijken bent?Ik heb vanalles laten doen.... wassen met speciale shampoo, knippen, brushen, beetje opsteken en make-up en moest maar iets van 87 euro betalen voor alles.groetjes Stefanie
Hoi! Ik ga ook altijd bij Lenaerts en ben er ook heel tevreden van. Ga er zeker ook mijn trouwkapsel laten doen!
hey,En die kapper is goed in opsteken? en is dat dan een vaste persoon die opsteekt?groetjes
Nathalie De Bock (www.kapsteraanhuis.be) is ook van uw regio. Zij komt aan huis en heeft ook de trouw van een vriendin van mij gedaan. Ik heb haar ook geboekt ;)grtz
Hallo Stephanie, Misschien kan ik je van dienst zijn; haar en make-up volgens jouw gelaat, stijl en persoonlijkheid en aan huis,kijk eens op www.michelsas.be Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten, Michel