Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkostuum Rosada Outlet?

12-2-2012 9:21:39
Hallo,
met nog 4 maanden op de teller moeten wij echt superdringend werk maken van een kostuum.
Aangezien mijn vriend niet het "kostuumtype" is zouden wij daar echt niet veel geld aan uitgeven.
Zijn er mensen die daar regelmatig gaan winkelen?
Ik zou graag willen weten of het de moeite is om daar eens te gaan zien voor een kostuum.
(of ergens anders id buurt van de noorderkempen waar ze goedkope kostuums verkopen?)

Ann
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1416

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik12-2-2012 10:05:23

hoi

een goede tip is, ga gewoon naar de C&A, ze hebben daar heel mooie kostuum voor minder dan 100 euro, en het is echt altijd heel mooi.
mijn vriend draagt elke dag kostuums en ze komen altijd van daar, ook voor onze trouw.
Ik vind ze daar ook altijd mooi.

veel succes

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik12-2-2012 10:23:11

Hallo,

Mijn vriend is in de WE geweest. Heeft een prachtig grijs kostuum met een donkergrijs boordje aan de rand met hemd bij was het nog geen 200€. Je kan dan nog altijd voor een hemd wat duurder gaan hé

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik12-2-2012 11:14:23

Inderdaad, bij WE en C&A enzo vindt je echt héle mooie kostuums hoor.
Ik heb vorig jaar eens een kostuum gekocht voor mijn ventje in JBC, was ook supermooi en alles samen nog geen 80,- betaald (broek, vest, hemd en das).

kim
7-7-2012
 Meld misbruik12-2-2012 12:25:28

Mijn verloofde zijn kostuum komt uit de C&A, alsook de kostuums van de hele suite!
Kostuum was 99eur + hemd en das, was nog geen 150eur!
En hun kostuum heeft ook een soort debardeur'ke voor over hun hemd.
Super mooi !

kim
7-7-2012
 Meld misbruik12-2-2012 12:26:49

Oh en nog vergeten te antwoord op je vraag over Rosada,
ben daar al een paar keer geweest en kom er telkens teleurgesteld buiten!
Als je dan echt eens naar daar wilt gaan, kan je beter gewoon gaan shoppen in Breda, daar hebben ze ook WE enz, veel gezelliger en toch net een tikkeltje goedkoper als bij ons :)

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik12-2-2012 13:28:26

Hoi!
Ik woon zelf op 10 minuutjes rijden van Roosendaal en vind Rosada ook helemaal niks... Waar je bijv. wel terecht kunt is een Suitsupply (hele leuke pakken en een goede prijs) maar ik vind deze in Breda veel groter en je word er leuker geholpen. X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info