Terug naar overzicht
hoieen goede tip is, ga gewoon naar de C&A, ze hebben daar heel mooie kostuum voor minder dan 100 euro, en het is echt altijd heel mooi.mijn vriend draagt elke dag kostuums en ze komen altijd van daar, ook voor onze trouw. Ik vind ze daar ook altijd mooi.veel succes
Hallo,Mijn vriend is in de WE geweest. Heeft een prachtig grijs kostuum met een donkergrijs boordje aan de rand met hemd bij was het nog geen 200€. Je kan dan nog altijd voor een hemd wat duurder gaan hé
Inderdaad, bij WE en C&A enzo vindt je echt héle mooie kostuums hoor.Ik heb vorig jaar eens een kostuum gekocht voor mijn ventje in JBC, was ook supermooi en alles samen nog geen 80,- betaald (broek, vest, hemd en das).
Mijn verloofde zijn kostuum komt uit de C&A, alsook de kostuums van de hele suite!Kostuum was 99eur + hemd en das, was nog geen 150eur!En hun kostuum heeft ook een soort debardeur'ke voor over hun hemd.Super mooi !
Oh en nog vergeten te antwoord op je vraag over Rosada,ben daar al een paar keer geweest en kom er telkens teleurgesteld buiten!Als je dan echt eens naar daar wilt gaan, kan je beter gewoon gaan shoppen in Breda, daar hebben ze ook WE enz, veel gezelliger en toch net een tikkeltje goedkoper als bij ons :)
Hoi!Ik woon zelf op 10 minuutjes rijden van Roosendaal en vind Rosada ook helemaal niks... Waar je bijv. wel terecht kunt is een Suitsupply (hele leuke pakken en een goede prijs) maar ik vind deze in Breda veel groter en je word er leuker geholpen. X