TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
30-6-2012
|
12-2-2012 15:52:33
Wij hebben in de "save the dates" (die hebben we eind vorige maand verstuurd, en we trouwen pas op 30/6/2012) reeds melding gemaakt van het hotel en de kamerprijs. We zijn met het hotel overeengekomen dat onze gasten tevens 'laat ontbijt' kunnen genieten.
|
|
Gitte
14-4-2012
|
12-2-2012 16:51:44
Ik heb eerst een keer via mail en zo gepolst hoeveel mensen er geïnteresseerd zouden zijn in een overnachting. Het hotel heeft nu dat aantal kamers voor mij geblokkeerd aan een speciaal tarief. Op onze uitnodiging staat de info om een kamer te boeken tegen dat tarief. Deadline om te boeken is 5 weken voor ons huwelijk, daarna worden de niet-geboekte kamers vrijgegeven. Onze gasten moeten hun kamer zelf boeken, daar hou ik me niet mee bezig.
|
|
Brigitte
28-12-2012
|
12-2-2012 20:08:49
Ons huwelijk is multi cultureel, we hebben mensen uit Noord holland, Engeland en west vlaanderen. Ik heb nog niets geregeld maar naast onze zaal is er een chiroheem en voetbalkantine. Ik ga proberen te regelen dat ik deze aan een voordelig prijsje kan huren. Willen de gasten blijven slapen kan dit maar dan moeten ze zelf het nodige meebrengen. Is dit niet goed, moeten ze zelf maar op zoek gaan naar een slaapplaats, dat moeten wij ook doen als we naar hen gaan. We kunnen toch niet voor alles zorgen, als ze willen komen, dan weten ze wat er mogelijk is en dan ligt de beslissing bij hen. groetjes en succes!
|
|
Elke
3-8-2012
|
15-2-2012 22:37:52
Bedankt voor de reacties. Ondertussen zijn de save the date kaartje gemaakt en besteld. Ik had daar nog nooit van gehoord, maar dit is wel een handig gebruik. Op de kaartjes vragen wij dan om snel toe te zeggen of ze komen, zodat we kunnen boeken. We hebben beslist om het boeken voor hen te doen en de familie in een b&b te laten slapen en de vrienden in een hostel. En de b&b is eigenlijk al volledig afgehuurd voor die dag, en dat was dan ook voordeliger. Het is wel zo dat wij ook altijd zelf op zoek moeten naar een slaapplaats als wij naar hen gaan, maar ja, zo'n trouw midden in augustus, ik was er niet helemaal gerust in. Misschien is het ook wel een goed idee om voor een laat ontbijt te vragen
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|