Terug naar overzicht
ik ga dit even meevolgen. Ik heb nog altijd geen planning gemaakt en zou niet weten hoe ik er aan moet beginnen. Maarook wij gaan smiddags fotos trekken en ben ook bang dat de rest zich dan gaan vervelen.
hoi Jill, Wij trouwen om 12.00u. Na het stadhuis gaan we ook onze fotootjes laten trekken. In de zaal zal er soep en belegde broodjes voorzien worden door de traiteur die s avonds het breugelbuffet regelt. Ik heb ook een beetje angst dat de suite zich gaat vervelen. Maar mijn getuige en schoonmoeder zeggen dat die zorgen voor niets nodig zijn. Dus dit is hopen dat het goed komt. Een gezellig onderonsje en een babbeltje dat doet de tijd vlug passeren!Veel succes het zal wel in orde komen!Groetjes Gittje
hoi hoi hier onze voorlopige planning 06.45 opstaan 07.30 kapper 09.00 make-up 10.15 kleed aantrekken 10.30 aankomst ouders, getuigen bij ons thuis 10.45 vertrek naar gemeentehuis 11.00 Burgerlijke trouw 12.30 Glaasje bubbels + eten 13.30 Fotoshoot 16.30 vertrek naar feestzaal 17.00 diner met beperkt publiek 19.00 viering 20.00 laatavondgasten voor dessertenbuffet en dansfeest 21.30 Openingsdans wij gaan pistolekes ed eten bij ons vake. dit geeft ons ook even de tijd om op rust te komen, ff bij te plamuren waar nodig of alst wat te warm is wat te verfrissen. Ook kan ons zoontje dat dan nog net geen jaar gaat zijn op 't gemakje eten.nadien gaan we terug naar ons vake voor t middag dutje van ons stanneke ook voor ons eigen rustmomentje. "de suite" houdt zich ondertussen echt wel bezig want dit zijn enkel getuigen en ouders. Zo heel lang bent ge ook ni weg voor de fotokes en ondertussen babbelen die wat tegen elkaar en kunnen ze ook wat rusten (t is zowiso al ne lange dag).eten in de zaal doen wij ook enkel met suite, ouders en grootouders (wegens te grote familie)nadien hebben wij dan onze plechtigheid (in de tuin van de zaal en bij slecht weer in de zaal) gevolgd door receptie en dessertenbuffet voor al de genodigden.op deze manier bespaard ons dit heel wat tijd (heen en weer rijden) centjes voor extra stoelen,... en logistiek ;-)het zilverstrand (allez die duinen ni t zilvermeer he) en t park van t gemeentehuis van westerlo (daar gaan wij ook ;-) ) zijn wel mooi
06.45 opstaan 07.30 kapper 09.00 make-up 10.15 kleed aantrekken 10.30 aankomst ouders, getuigen bij ons thuis 10.45 vertrek naar gemeentehuis 11.00 Burgerlijke trouw 12.30 Glaasje bubbels + eten
13.30 Fotoshoot 16.30 vertrek naar feestzaal 17.00 diner met beperkt publiek 19.00 viering 20.00 laatavondgasten voor dessertenbuffet en dansfeest 21.30 Openingsdans