Terug naar overzicht
jep, ik heb zo'n beetje dezelfde planning:6u opstaan7u kapper (heb nog geen proefkapsel gehad, dus als het minder dan 1u duurt, kan ik langer slapen :p)8u-8u15 make up8u45 kleed aantrekken, zo heb ik nog wat speeling9u3O komt verloofdefoto's maken op locatie12u aankomst suite en maken van familiefoto's in de tuin13u30 vertrek suite met bus14u gemeentehuis + kleine receptie15u30 kerkdienst17u een beetje speeling :p17u30 receptie19u 2e receptie en avondfeest volgt :-) tot ....19u
ik hoop ook dat men kapsel geen uur in beslag neemt:) ik heb overal wat extra tijd genomen zodat ik wat speeling heb maar eigelijk zalk blij zijn dat het allemaal goed verloopt in de voormiddag, de namiddaghebben we tijd genoeg.
Hoi Britt,Ik zag net dat er maar een kwartiertje zit tussen het vertrek naar het gemeentehuis en het begin van de dienst.Ik weet niet hoet het bij jullie zit, maar bij ons moeten we een kwartiertje op voorhand al aanwezig zijn, ook al weet ik dat er voor en na ons nog een trouw is.Wat gaat jullie suite doen na het eten en voor de aankomst van de avondgasten? Heb jij iets speciaals voor hen voorzien? Want wij hebben ongeveer dezelfde planning.Groetjes
hey Jili, hetgemeentehuis is 1straat verder dan waar we vertrekken dus denk dat dit geen probleem is, maar zal het toch ff checken bij gemeentehuis. Thx vr de tip.Bedoel je na het middageten? er zullen daar wat fotos getrokken worden en denk dat ze zich wel een uurtje ofzo kunnen bezighouden. Mss beetje bekomen vanalhet drukke gedoe, wat met de kindjes bezig zijn en hopelijk als de zon schijnt wat in de tuin genieten vd zon.
Hoi,je moet idd rekeninghouden met de tijd die de kapper nodig heeft en ook de sminkster, bij mij zou het 3 kwartiertjes duren.groetjessophie