Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes...wat denken jullie van mijn idee?

12-2-2012 22:37:03
Hallo ladies,
Ik heb op het internet een ideetje voor bedankjes opgedaan.
Ze noemen 'rode hartjes pillendoosjes'. (van plastiek)
Er zijn 2 apparte vakjes en daar zouden we dan van die hartjes-smartie'kes insteken of van die mini fruitbolletjes.
Ik had ook gedacht aan van die gelukspoppetjes in bruid en bruidegom eraan vast te maken, maar dit gaat teveel worden denk ik. (en te duur misschien ook).
We zouden dan zelf stickertjes afdrukken met naam en trouwdatum op en deze aan de onderkant van het doosje plakken, aangezien het op de bovenkant moeilijk gaat.
Wat denken jullie ervan?
Nuttig of nutteloos?

Hilde
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 838

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik13-2-2012 5:45:06

dag Hilde

Lijkt me wel een leuk idee. Ik heb wel geen idee hoe het doosje eruit ziet. Maar het lijkt me wel leuk.
op bedankjes.nl kun je trouwens zo'n doosjes, jullie naam rechtstreeks op laten zetten, dan hoef je geen stickers te plakken. Misschien ook een leuk idee. En ze zijn niet zo duur.

groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik13-2-2012 11:47:00

He, dit is eens iets anders waarom niet...

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:12:33

Het is gewoon een rood plastieken hartje van 7.5 cm op 7 cm.

Het is onderverdeeld in 2 vakjes.
Bedankt voor jullie reactie!
Hopelijk krijg ik er nog. ;)

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:17:01

Gelukspoppetje bruidspaartje | Gelukspoppetjes | Artasja kralen, bedels en sieraden maken
www.artasja.eu
Gelukspoppetje bruidspaartje, prijs per stelletje bruid en bruidegom Het houten gedeelte van de poppetjes is 2 cm. Deze gelukspoppetjes zijn leuk

Op deze site staan heel goedkope gelukspoppetjes en in de ava verkopen ze ook doosjes met 50 paartjes die zijn wit met grijs...
Ik zou eerlijk gezegd of voor de hartje gaan of voor de poppetjes,samen is mss wat druk

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:27:13

Samen gaan we het niet doen. Dat gaat echt niet mooi zijn. Ja, in ava kan je de poppetjes kopenmaar weet niet wat ze kosten.

Op een site heb ik ze tegen gekomen voor 0.99 euro/koppeltje.
Maar als je enkel gelukspoppetjes geeft, moet er ook weer een kaartje gemaakt worden om eraan vast te hangen en dit vind ik dan precies niet zo mooi.

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik13-2-2012 18:37:00

http://www.theperfectwedding.nl/blog/2012/01/real-weddi...
Ja dat is waar,alhoewel bij deze wel,die hebben hetzelfde kaartje als hun uitnodiging

Bij ava waren ze goedkoper dan op de meeste andere sites,daar moet je tenslotte ook nog verzendkosten bijtellen hé. Bij ava komt het op 18,39 euro voor 50 paartjes

mieke
25-6-2011
 Meld misbruik14-2-2012 17:17:00

Hallo,
wat betreft bedankjes..
We zijn eind vorig jaar begonnen met een vrij grote afdeling bedankjes in onze winkel, origineel en zeker niet duur en de mogelijkheid alles op elkaar af te stemmen (kaarten, menukaarten, ringkussen, gastenboeken en bedankjes in zelfde motief). Groot voordeel: je ziet hoe het er echt uitziet!
We hebben nog heel de maand kortingsacties!

Groetjes,
Mieke
www.miekado.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...