Terug naar overzicht
dag HildeLijkt me wel een leuk idee. Ik heb wel geen idee hoe het doosje eruit ziet. Maar het lijkt me wel leuk.op bedankjes.nl kun je trouwens zo'n doosjes, jullie naam rechtstreeks op laten zetten, dan hoef je geen stickers te plakken. Misschien ook een leuk idee. En ze zijn niet zo duur.groetjes
He, dit is eens iets anders waarom niet...
Het is gewoon een rood plastieken hartje van 7.5 cm op 7 cm. Het is onderverdeeld in 2 vakjes.Bedankt voor jullie reactie!Hopelijk krijg ik er nog. ;)
Gelukspoppetje bruidspaartje | Gelukspoppetjes | Artasja kralen, bedels en sieraden makenwww.artasja.eu Gelukspoppetje bruidspaartje, prijs per stelletje bruid en bruidegom Het houten gedeelte van de poppetjes is 2 cm. Deze gelukspoppetjes zijn leukOp deze site staan heel goedkope gelukspoppetjes en in de ava verkopen ze ook doosjes met 50 paartjes die zijn wit met grijs...Ik zou eerlijk gezegd of voor de hartje gaan of voor de poppetjes,samen is mss wat druk
Samen gaan we het niet doen. Dat gaat echt niet mooi zijn. Ja, in ava kan je de poppetjes kopenmaar weet niet wat ze kosten.Op een site heb ik ze tegen gekomen voor 0.99 euro/koppeltje.Maar als je enkel gelukspoppetjes geeft, moet er ook weer een kaartje gemaakt worden om eraan vast te hangen en dit vind ik dan precies niet zo mooi.
http://www.theperfectwedding.nl/blog/2012/01/real-weddi... Ja dat is waar,alhoewel bij deze wel,die hebben hetzelfde kaartje als hun uitnodiging Bij ava waren ze goedkoper dan op de meeste andere sites,daar moet je tenslotte ook nog verzendkosten bijtellen hé. Bij ava komt het op 18,39 euro voor 50 paartjes
Hallo,wat betreft bedankjes..We zijn eind vorig jaar begonnen met een vrij grote afdeling bedankjes in onze winkel, origineel en zeker niet duur en de mogelijkheid alles op elkaar af te stemmen (kaarten, menukaarten, ringkussen, gastenboeken en bedankjes in zelfde motief). Groot voordeel: je ziet hoe het er echt uitziet!We hebben nog heel de maand kortingsacties!Groetjes,Miekewww.miekado.be