TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Debby
6-7-2013
|
13-2-2012 13:26:30
nog geen ervaring maar zal hier blijven volgen
|
|
Jan
|
13-2-2012 15:01:30
Marie-Line. Het is al een tijdje geleden dat ik er geweest ben, maar prachtige locatie, het was er goed van eten en vriendelijke mensen. Wel geen ruimte om vb 150 genodigden te plaatsen. Anders kan je ook - als dat nog bestaat - Ferme Dewulf te Dottenijs.Veel suc6!
|
|
Jill
9-3-2012
|
13-2-2012 18:41:18
Hallo Marie-Line,
Wij zijn die zaal gaan bekijken, maar hadden er geen goed gevoel bij... We hebben eerst een tiental minuten moeten wachten vooraleer er ons iemand kwam halen om een rondleiding te geven. Die rondleiding heeft al bij al 5 minuten geduurd... Toen we vroegen welke datums er nog vrij waren, kregen we als antwoord "Oh, alle datums in 2012 zijn bijna nog vrij". Wat wij toch wel heel raar vonden... Nuja, die mevrouw kan een slechte dag gehad hebben, maar wij hadden daardoor ook een heel slecht gevoel. In andere zalen duurde de ontvangst en rondleiding een goed uur, en werd ook al eens bekeken wat de mogelijkheden qua eten waren. Daar dus niet. Het is inderdaad een mooie locatie, maar de zaal vind ik toch iets belangrijker.
|
|
tine
19-5-2012
|
13-2-2012 20:46:53
Hoi,
In zwevegem is er het balladehof. Een oude hoeve, maar wel romantisch! Zeer lekker van eten, en ze luisteren naar wat je wil.
Het Vijverhof is ook erg mooi, en lekker van eten.
Succes!!!!
|
|
Marie-Line
13-10-2012
|
16-2-2012 16:38:33
Hoi,
Volgende zalen heb ik reeds bezocht in de streek:
- domaine de ronceval (te klein) - domaine de jaurieu (mooi, maar heb nog maar weinig positief gehoord over het eten) - alta ripa - regency - ecavee - kasteelhoeve outrijve - heerlijkheid van marrem (zéér mooi, maar te klein- we voorzien ongeveer 125 zittend)
Dit weekend nog:
- la Cense de Rigaux - goed ten houte - blommerie
en dan geef ik het op... en zal het tijd zijn een beslissing te nemen :-/
|
|
stephanie
30-6-2012
|
6-3-2012 15:01:03
hey bruidjes , ik ben nog op zoek achter een gepaste locatie regio oudenaarde , waregem of kortrijk , help mij
|
|
Els
9-4-2011
|
9-4-2012 17:11:12
Wij zijn vorig jaar getrouwd in 'Domaine de Jaurieu' en het eten was echt wel lekker. Onze gasten spreken er nog van...
|
|
Annelies
13-10-2012
|
12-4-2012 14:46:07
hallo,
wat is het geworden, ons feest vindt plaats in Saint Germain Diksmuide.
|
|
Marieke
7-9-2013
|
5-9-2012 11:12:38
Hoi Marie-Line, Wat is het geworden? wij hebben ook super veel van die zalen van jouw lijstje bezocht en uiteindelijk gekozen voor la cense de rigaux. Omdat dat net dat ietsje meer had dan jaurieux. Namelijk de omgeving was heel mooi en stond niet vol met een avonturendomein en klimbruggen, tipis, gele plastieken tafeltjes,...
|
|
Marie-Line
13-10-2012
|
5-9-2012 11:25:47
La cense de rigaux was onze favoriet. Zeer goed ontvangst, mooi zaal,... dus ik denk wel een goede keuze!
De reden dat we dat niet genomen hebben is de afstand en de beschikbare data (we waren nogal op het laatste met het zoeken naar een locatie)
Het is Alta Ripa geworden. We zijn reeds naar verschillende feesten geweest daar en was altijd dik inorde. We hebben uiteindelijk ook een beetje voor het gemak gekozen (géén regeling met externe catering, huren stoelen, tafels,....) + ook wel de zekerheid dat we wisten wat we mogen verwachten. Het feest zelf ziet er altijd anders uit dan wanneer je op bezoek gaat zonder aankleding.
Veel succes met jullie trouw!
groeten
|
|
Marieke
7-9-2013
|
5-9-2012 11:35:33
Marie-Line. Bedankt voor het berichtje. De alta ripa heeft een zeer goede reputatie. Dus heel veel succes met de laatste voorbereidingen en geniet er ten volle van!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|