Terug naar overzicht
Als je het in dagen zet lijkt het kort hé Hier nog 213 En ik heb nog hééééééééééél veeeeeeeeeeeeeeeel werkJij al veel gedaan?
hier ook nog 200 dagen !! het lijkt nog ver af, maar het zal rap onze beurt zijn.alvast veel succes !
Jaaaa...bij ons 206...goed é!!Het gaat vooruit!! :-)groetjes!
het gaat vooruit!Hier nog 227 dagen nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang wachten
hier nog 115 en ik heb ook nog veel te doen maar ik stress nog niet...
hier nog 144 dagen en nog wel wat te doen,klein klein beetje stress...
Hier nog 158 dagen... Ik vind dat het toch wel iets sneller vooruit gaat als je de 200 dagen gepasseerd bent.Zijn jullie al naar de feestzaal geweest om dingen te bespreken ?Groetjes Anneken
Hey het gaat allemaal snel, maar kan eigenlijk nie rap genoeg gaan...Hier nog 81 dagen, nog véééél werk. Maar ik wou dat het al morgen was...Nog een beetje geduld, geniet van jullie voorbereidingen!
Hey!Begonnen aan 550 dagen en nu nog 60 dagen op de teller. De bridezilla in mij is helaas ook aan het ontwaken , een beetje stress aan het krijgen voor alles dat nog in orde moet. Maar 't komt wel goed. Zal blij zijn als de grote dag er eindelijk is .Liefs
Wij trouwen ook op 1 september! Spannend he :)
Mooi getal! Hier nog 150!
was het bij ons al maar zo'n leuk getal... hier staat de teller op 452, pfff, nog zo lang!!
Dankjewel allemaal voor de reacties!!@ Hanne: troost u, heb eerst ook heel wat berichtjes zien passeren vooraleer ik het eindelijk kon zeggen ;-).@ Ann: nee nog niet, hebben wel al (tijdje geleden) gemaild en toen zeiden ze dat een maand of 4 op voorhand voldoende is. Het staat dus op onze planning voor half of eind april ;-).@ Nancy: we hebben denk ik al redelijk wat gedaan, maar het zijn voornamelijk de grote dingen (feestzaal, fotograaf, dj, vervoer, ceremoniemeester, kledij voor mij, toekomstige en mama en schoonmama, wet, kerk, huwelijksreis, enz) ;-). Ik wil nu heel graag aan de kleine dingen (uitnodigingen, bedankjes, enveloppendoos, enz) beginnen maar het is nog wat vroeg.Groetjes!Evelien
Hier nog 108 en ben toch serieus aan't aftellen en ik kom maar van 151
hier ook nog 200 dagen
Bij ons ook nog 200 dagen op de kop.Hier nog geen stress, maar da komt nog wel!En zitten de voorbereidingen (volgens jullie) op schema?Xx Lieze Nog ongeveer 7 maand en t is aan ons hé
@ Lieze: ja ik denk wel dat we op schema zitten ;-), misschien zelfs een beetje voorop :-). En jullie? Denk dat dit wel nog zal veranderen eens het onder de 100 dagen gaat ;-).Groetjes!Evelien
Hier ook al onder de 200, nog 199 dagen
Bij ons staat de feestzaal, traiteur, gemeentehuis en kerk al vast.Op t eind van maart voor de eerste keer achter me kleed. En voor de rest ...nog veel werk héxx