Terug naar overzicht
Oh, super!!! Kan me voorstellen dat het wel wat stress kan opleveren zo een boekje maken!En wie weet...dan toch in de andere kerk? Ik duim mee!! :-)groetjes!
amai kei leuk!! Ik hoop dat de onze het ook allemaal goedkeurd.Want heb er al wat uurtjes aan versleten:) Ik ga ook meeen voor de kerk in je geboortedorp!!
Super goed nieuws Lotte. Zou je het misboekje misschien kunnen doorssturen naar mij aub? Ik moet er nog aan beginnen maar hebben ook een modernere pastoor. doriendingenen@hotmail.com
Goed nieuw voor jou! Zelf ben ik ook bezig aan het misboekje. Mail je dat gewoon door naar de pastoor? En hoe lang duurt de "goedkeuring" eigenlijk? Ook ik ben wat in paniek, maar dat is mss ook niet nodig :) Succes met de rest van je to-do-lijst!
Hello ladies,Ik wou het boekje ook doormailen naar de priester, maar hij wou ons liever ontmoeten. Hij heeft het dan eens doorgelezen. Hij heeft vooral gekeken of de structuur klopte en dat de teksten mogen gebruikt worden.Het dankgebed was niet correct bij ons, maar hij ging ons de geschikte tekst doormailen, handig Groetjes
hier ook moeten persoonlijk langs gaan en ook het dankgebed moest volledig uitgetypt worden voor de rest viel alles goed mee
Dag dames,Ik zou binnenkort ook graag aan mijn misboekje beginnen, is het mogelijk om jullie misboekje te mailen aub? kimberly_de_craene@hotmail.comAlvast bedankt!
hey,dag mensen ik vroeg me af of iemand me een goedgekeurd voorbeeld van een misboekje zou kunnen doorsturen,ik heb naar teksten zitten zoeken, maar heb geen idee wat goed is ? tina.coppens84@gmail.com