Nu Online
Momenteel zijn er 460 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wegbeschrijving - hoe gedetailleerd/hoe groot? (voorbeelden?)

15-2-2012 15:44:02
Hoi allemaal, hier ben ik weer :-)
Ik ben (al) bezig met wat detailwerk en momenteel horen de uitnodigingen daarbij.
De tekst hebben is in orde, maar nu dacht ik na over de wegbeschrijving.
De zaal is namelijk niet bij veel genodigden bekend...
Dus vroeg ik mij af: hoe groot mag een wegbeschrijving maximum zijn? (mag dat max. de helft van de breedte van je uitnodiging zijn? ik heb namelijk geen idee of dat daar "regels" voor zijn)
En hoe gedetailleerd moet zo een kaart eigenlijk zijn? Zijn er bruidjes/gommen die mij hun voorbeeld willen mailen?
Alvast bedankt! :-)

Stefanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1063

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik15-2-2012 16:02:23

Dag Stefanie,

Onze wegbeschrijving was net iets kleiner dan onze uitnodigingen.
We hebben ze wel geprint op een papiersoort die heel sterk leek op deze van onze uitnodiging.

Groetjes,
Kathleen

An
18-5-2012
 Meld misbruik15-2-2012 16:29:32

Wij zijn nog niet zeker of we er wel een bijsteken, we vermelden enkel het "feestadres". Op onze website (die we wel op de uitnodiging vermelden) staat wel een uitgebreide wegbeschrijving met kaart.
De tijd van vandaag weten de meeste mensen toch wel hun weg te vinden (gps, google maps, michelin, mappy). Voor de wat oudere mensen steken we er misschien een kaartje bij dat we dan zelf maken. We drukken ze zeker niet mee op de uitnodiging, omdat ik dat weinig "elegant" vind en dat neemt zoveel plaats in beslag...

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik15-2-2012 20:20:41

tegenwoordig vind iedereen zijn weg wel hoor, bij ons staat het er zeker niet op. het adres wel
groetje

Saskia
30-3-2013
 Meld misbruik15-2-2012 20:23:46

Hey,

Wij werken met een algemene uitnodiging en dan 2 verschillende kaartjes voor de receptie en voor de gasten van avondfeest. Op deze kleine kaartjes gaan we op de achterzijde de routebeschrijving naar de zaal plaatsten (komt van de website van onze feestzaal)

groetjes

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik15-2-2012 22:52:59

Wij gaan waarschijnlijk geen routebeschrijving of kaartje op de uitnodiging plaatsen (we moeten ze wel nog maken). Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi en iedereen vindt inderdaad tegenwoordig wel zijn weg via googlemaps/gps/...
Maar als je t zelf wel wil doen, dan zou ik aanraden om er een duidelijk kaartje op te plaatsen, niets zo vervelend als wat lijntjes die autosnelwegen voorstellen met een hokje in het midden wat dan de zaal is, meestal moet je dan toch nog uitzoeken waar de zaal precies is (vind ik).
Succes verder!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 23:55:13

hey ik heb onze kaartjes van de outebeschrijving gisteren pas gemaakt en ze zijn ongeveer 10cm op7cm groot. We hebben gewoon de afbeelding overgenomen die op het affiche stond van de feestzaal en dan aan de achterkant de wegbeschrijving in Woorden. De zaal is héél gemakkelijk te bereiken via de autosnelweg dus zal het niet zo moeilijk zijn voor onze gasten. En het adres staat ook op de uitnodiging dus iedereen kan het op voorhand goed uitzoeken waar dat dat ongeveer ligt.Groetjes xxx

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik16-2-2012 0:45:57

Sommige zalen voorzien zelf kaartjes met een wegbeschrijving, die je dan bij je uitnodiging kan stoppen. Misschien even navragen? Zo kan er alvast geen fout in het kaartje sluipen, en hoef jij je er niet druk om te maken over hoe je het in je uitnodiging moet inpassen.

Hoe hebben wij het gedaan : wij hebben gewoon het gelegenheidsadres bij op de uitnodiging gezet. De mensen weten de zaal wel te vinden, ze hebben allemaal gps, zijn er al geweest of komen met ons mee.

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik16-2-2012 8:34:39

Bedankt voor de reacties!
Ik heb er nog eens met mijn toekomstige :-) over gepraat en we gaan dan waarschijnlijk toch geen wegbeschrijving toevoegen.
De zaal heeft geen kaartjes, maar inderdaad de meeste mensen kennen mappys of maps.google wel of hebben een gps...

Als ze echt willen komen zullen ze er wel geraken zeker? ;-)

Nog eens bedankt! Groetjes

robine
31-8-2012
 Meld misbruik16-2-2012 13:43:21

hoi,

ik heb vandaag mn kaartjes gaan bestellen...
bij ons staat enkel het adres op !!

de meeste hebben tegenwoordig wel een gps zekers??
en bij ons is het Nijlen, en is zowat in het midden van alles en iedereen, dus normaal makkelijk te vinden.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info