Terug naar overzicht
is asplegia juist ?kvind die niet terug in google en dat afvinken is toch super leuk
Ook uit nieuwsgierigheid gegoogled maar niet gevonden :).
wat voor papier heb je genomen voor je uitnodigingen, en zou ik het kaartje ook mogen weten.Ik zou ook graag via vistaprint mijn uitnodigingen willen bestellen.Groetjes
Verdikke, de bloemist zal het verkeerd gezegd hebben, ik heb hem een foto getoond en hij noemde dit asplegia's ... Zal mijn avatar veranderen in de bewuste bloemen :-)Kim, we hebben premium glanspapier genomen, dit is echt mooier dan hun gewoon papier (dat hadden we genomen voor onze save the date's), de precieze naam ontglipt me even. De referentie op hun website is JHLVT-81A85-5J1. Het zijn witte met gele bloemen.
Elsie, Bedankt voor je reactie, had ook al een kaartje klaar :-) denk toch dat ik ze dan deze week ga bestellen. Was alleen nog aan het twijfelen tussen premium glans en linnen papier. Maar denk toch dat het het glanspapier word.Dank je wel :-)Groetjes
De bloemen zijn dus Craspedia's :-) Had het blijkbaar helemaal verkeerd begrepen :-)
kvind dat wel een heel aparte mooie bloem zal heel mooi staan op de foto's