Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vreugde delen - bloemen en uitnodigingen: check!

15-2-2012 16:36:16
Vandaag ben ik de bloemen gaan bespreken ... Ik ben zoooo blij. Het boeket zal uit asplegia's bestaan, evenals de boutonniere voor mijn aanstaande en voor in mijn haar. Op de tafel komen 4 gele gerbera's in kleine vaasjes ... Ons thema is geel - dus het zal knallen :-)

De uitnodigingen werden vandaag geleverd, ik had ze besteld bij Vistaprint ... Ben echt heel tevreden met de kwaliteit ... Ben zo blij. Terug dingen die allemaal mogen afgecheckt worden op mijn to-do lijstje :-)

Groetjes!

Elsie
4-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 645

tima
8-9-2012
 Meld misbruik15-2-2012 18:12:19

is asplegia juist ?kvind die niet terug in google en dat afvinken is toch super leuk

An
18-5-2012
 Meld misbruik15-2-2012 18:17:24

Ook uit nieuwsgierigheid gegoogled maar niet gevonden :).

kim
30-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 18:22:04

wat voor papier heb je genomen voor je uitnodigingen, en zou ik het kaartje ook mogen weten.
Ik zou ook graag via vistaprint mijn uitnodigingen willen bestellen.
Groetjes

Elsie
4-5-2012
 Meld misbruik15-2-2012 19:11:10

Verdikke, de bloemist zal het verkeerd gezegd hebben, ik heb hem een foto getoond en hij noemde dit asplegia's ... Zal mijn avatar veranderen in de bewuste bloemen :-)

Kim, we hebben premium glanspapier genomen, dit is echt mooier dan hun gewoon papier (dat hadden we genomen voor onze save the date's), de precieze naam ontglipt me even. De referentie op hun website is JHLVT-81A85-5J1. Het zijn witte met gele bloemen.

kim
30-6-2012
 Meld misbruik15-2-2012 19:18:37

Elsie,
Bedankt voor je reactie, had ook al een kaartje klaar :-) denk toch dat ik ze dan deze week ga bestellen. Was alleen nog aan het twijfelen tussen premium glans en linnen papier. Maar denk toch dat het het glanspapier word.
Dank je wel :-)
Groetjes

Elsie
4-5-2012
 Meld misbruik16-2-2012 19:56:16

De bloemen zijn dus Craspedia's :-) Had het blijkbaar helemaal verkeerd begrepen :-)

tima
8-9-2012
 Meld misbruik16-2-2012 20:40:34

kvind dat wel een heel aparte mooie bloem zal heel mooi staan op de foto's

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...