TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kristien
25-5-2012
|
15-2-2012 17:38:51
Hallo Evy,
Ik vind dit eerlijk gezegd een lichtjes overdreven reactie van je verloofde en papa. De beslissing was tenslotte niet persoonlijk tegen hen gericht, en het is jammer dat de partners niet mee op die foto staan, maar het is ook MAAR een foto he, uiteindelijk. Zelf heb ik slechts één grootouder meer, en ik zou nooit razend durven geweest zijn op mijn overleden grootouders of op mijn nog levende grootmoeder, om zoiets. En... of iemand 80, 40 of 8 jaar is, heeft weinig te maken met hun recht van spreken. Wat het voorstel betreft om je uitnodigingen te betalen, lijkt me dat eigenlijk heel vriendelijk van hen, ik zou dit niet fout opnemen. In ieder geval, wees blij dat je grootouders hebt, die duidelijk om hun familie geven en zelfs financieel willen bijdragen aan jullie trouw. Als je hen niet uitnodigt, gaan die mensen daar het hart van in zijn en zal je er waarschijnlijk later zelf spijt van hebben. Laat alles even bekoelen en tracht te relativeren...
|
|
Evelien
1-9-2012
|
15-2-2012 17:42:18
Wij hebben ook strubbelingen in onze familie en onze regel is: wie durft lastig te doen op onze trouw, zetten we persoonlijk aan de deur, of dat het nu gaat om onze ouders, grootouders, familie of vrienden en of dat ze nu in hun recht zijn of niet...
Groetjes!
Evelien
|
|
tima
8-9-2012
|
15-2-2012 18:05:57
ik heb thuis al de waarschuwing gegeven . Er mag gedronken worden maar geen oude koeien uit de sloot halen, geen stomdronken taferelen en zeker geen vechtpartijen . Mijn pa was wat verontwaardigd maar kon ook niet ontkennen dat hij wel al eens in een vechtpartij was beland door lam te zijn dus he's warned
|
|
Evy
7-7-2012
|
15-2-2012 18:08:36
misschien moet ik die verwittiging dan ook maar eens geven. en een verwittigd man/vrouw is er 2 waard... wie durft vechten.... buiten
|
|
inge
15-9-2012
|
15-2-2012 21:07:56
amai, dat ken toch echt niet vechten op een trouw, ik mag het niet gedroomd hebben, maak maar goeie afspraken, het moet tenslotte een mooie dag worden he
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
15-2-2012 23:26:50
Ik denk dat je vooral duidelijk moet zijn en zeggen: Wie ambras maakt, vliegt buiten... In elke familie is er wel iemand die voor ruzie kan zorgen, dus denk dat iedereen dit wel een beetje herkent. Vooral niet te veel druk hierin maken, en duidelijk wezen op voorhand.
Kop op ;-)
|
|
Melissa
11-8-2012
|
16-2-2012 9:07:33
Komt idd in elke familie wel voor... Hier zijn er ook al enkele waarschuwingen op tafel gelegd hoor... Mijn ventje zijn beste kameraden kunnen er 'ook wat van', maar ook voor hun telt...wie aanstalten maakt om lastig te doen mag z'n boelke pakken! En dan mijn moeder en vader...pff...da's water en vuur...Het zal elk langs een kant van de zaal worden, en ertussenin misschien enkele van m'n ventje's kameraden zetten...voor als't nodig zou zijn Ook aan mijn ventje heb ik duidelijk gemaakt dat 't niet aan 'hem' is om klappen uit te delen die avond..niet dat hij zo'n vechterstypke is maar als iemand op zijn zenuwen werkt zou hij die ook wel hardhandig buiten zetten. Dus dan heb ik gezegd..daar hebben we onze maat voor! (zijn beste kameraad is zo'n 2m en minstens een meter breed van schouders ) Ach ja, verder is het wel jammer dat je grootouders beslissen dat de partners enzo er niet bij mochten op de foto vind ik...alé ja, maar anders bekeken...zoals Kristien zegt...het is MAAR een foto en ik zou er m'n kop niet over breken... Wel makkelijk gezegd natuurlijk als je zegt hoe je papa en hubby-to-be reageren... Ik begrijp je wel dat je ermee zit...laat 't een beetje bekoelen...komt wel goed..
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|