Nu Online
Momenteel zijn er 755 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Origineel idee voor kado

16-2-2012 0:08:46
hey mede bruidjes...
We zijn (lees: ik ben) opzoek naar leuke cadeau's voor onze getuigen.
Mijn husbieke zijn getuige is zijn broer en mijn getuige is mijn beste vriend.
Beide drinken graag ''wiskhy'.. dus ben ik een beetje aant googlen voor leuke ideeen rond wiskhy..
Leek me wel iets anders dan gegraveerde pennen...
ik vond dit al:
maar hebben jullie nog leuke ideeen?

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 547

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik16-2-2012 0:14:45

hoi hoi wij hebben voor alle 4 de getuigen een gegraveerde wijnkist gekocht.
Daar staan onze namen en de datum op. En voor mijn 2 getuigen gaan we er een fles limoncello insteken en voor die van mijn verloofde een fles Baileys en een speciale fles bier.
En op de dag van ons wettelijk huwelijk (20.4) krijgen ze wel nog een gegraveerde pen die ze dan ook nog eens mogen gebruiken op ons kerkelijk huwelijk
Misschien is dit een idee om de Whisky in te zetten? ALvast veel plezier met de voorbereidingen xxx

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik16-2-2012 8:15:33

Hoi hoi,

als ze echt whisky liefhebbers zijn, ga dan een keer naar een speciaalzaak en koop een fles goede whisky. Probeer er op voorhand achter te komen naar welk type hun voorkeur uitgaat, want er zit veel verschil in. Als je -net zoals ik- niks van whisky kent, laat je dan adviseren. Oh ja, en verschiet niet van de prijs, want dat is ontzettend duur. Maar een liefhebber gaat dat enorm appreciëren.

Voor mij hoeft zo'n geschenk niet gepersonaliseerd te worden of gepersonaliseerd verpakt, ik geef liever meer geld aan het cadeau dan aan de verpakking. Maar mocht je dat wèl belangrijk vinden, kan je misschien doen zoals mijn schoonzusje. Mijn aanstaande is peter van haar jongste en heeft als cadeau een fles lekkere drank gekregen. Die zat in een doos waarop een sticker kleefde zoals het geboortekaartje. Ik vond dat wel leuk gedaan en mijn aanstaande was vooral gelukkig met de fles die erin zat :-)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik16-2-2012 9:14:44

Ik dacht dan Bongo of Vivabox ofzo ook whisky-tastings had.
Dit zijn dan whisky-proeverijen en meestal krijg je nadien nog een aankoopbon of fles ofzo :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...