Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

16-2-2012 9:21:37
Hallo iedereen,

Heb jullie advies en goede raad nodig! Ik zit me al weken suf te piekeren over welk bedankje we onze gasten gaan meegeven. Ons thema is reizen / New York (hier zijn we verloofd). Het hoeft nu niet noodzakelijk hierbij aan te sluiten maar het zou wel leuk zijn. Zelf dachten wij al aan: een sleutelhanger met onze namen & trouwdatum op, een chocoladestick mooi ingepakt, een klein koffertje gevuld met snoepjes. Maar we zijn nog steeds niet overtuigd! Hebben jullie enige suggesties? Alvast bedankt!

groetjes,
Claudia

Claudia
13-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 780

chary
10-11-2012
 Meld misbruik16-2-2012 9:30:44

Persoonlijk vind ik de chocoladerepen of potjes Pringles chips wel geestig.
Als je zorgt voor een foto van jullie eventueel bewerkt met de skyline van New York, of het vrijheidsbeeld, jullie op times Square met de datum & bedankt op een billboard,... kan dit echt wel leuk worden. deze foto kan ook op een gewoon doosje,...gezet worden é. Er kruipt even werk in, maar dit wordt achteraf door de reacties wel beloond! op www.suikerzoentje.be vindt je superveel. Voor mij is de winkel niet in de buurt, maar alleen al om ideeën op de doen is het ideaal om eens rond te snuisteren op de site.
vb. http://www.suikerzoentje.be/huwelijk/huwelijksbedankjes...

Ik volg momenteel lessen photoshop, daarmee dat ik aan zoiets dacht!

Succes ermee...ik volg in elk geval

steven

Meld misbruik16-2-2012 10:29:56

beste claudia,
bij ons kan je ook terecht om vanalles te laten maken!
zeepjes met een opdruk, snoepgoed bedrukt, blikjes chips, mentos, pralines...

mocht je vragen of suggesties hebben,

www.tutje-en-kiki.com

Sofie
23-6-2012
 Meld misbruik16-2-2012 11:24:20

Hey Claudia,

Ik heb ook lang gepiekerd over de bedankjes. We willen de mensen graag iets geven, maar willen er zeker geen hopen geld aan geven!
Uiteindelijk hebben we besloten om concertlampjes te geven, vlak voor dat de openingsdans begint. Dan hebben we dr zelf ook nog iets aan, omdat dat wel een leuk effect gaat geven bij de openingsdans zelf (en de foto's achteraf). We plakken er stickertjes op met Bedankt! de datum en onze namen.
In totaal kost dit iets minder dan een euro per stuk. De mensen kunnen het achteraf eventueel nog als sleutelhanger gebruiken.

Groetjes,
Sofie

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik16-2-2012 17:19:30

Hoi Sofie,

van wwaar heb jij die concertlampjes.
Waren die duur?

Groetjes
Sophie

Claudia
13-10-2012
 Meld misbruik16-2-2012 20:23:36

Hallo dames,

Bedankt voor de tips! Chocoladerepen met een foto van ons is wel leuk. En de concertlampjes ook, wat een leuk idee seg!
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...