Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Omgeving Oostende

16-2-2012 15:03:56
Hallo Hallo Wij trouwen op 7 december 2012. We hebben vorige week onze feestzaal vastgezet nl Domein de Vossenberg in Hooglede. Voor de rest hebben we nog niets. Dus hierbij enkele vraagjes: -heeft er iemand ervaring of kent er iemand een goeie dj (omgeving Oostende - Brugge) -kan er iemand ons een fotograaf aanraden -is er ergens een goeie visagiste/kapper die aan huis komt (Oostende)

Aiyesha
7-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 787

Marc

Meld misbruik16-2-2012 15:21:24

Beste Aiyesha, ten eerste proficiat met jullie trouw. Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be en laat je overtuigen. Ik fotografeer in gans vlaanderen. Mvg, Marc

rik

Meld misbruik16-2-2012 20:11:22

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik19-2-2012 1:01:18

Gefeliciteerd hoor!
Fotograaf: Jean-Claude Vanloo, Bredene.
Al een idee of je een ceremoniemeester gaat nemen? Anders Danny David uit Torhout.
Vervoer? Feestbus (Tielt): zeer mooie zwitserse bussen en zo voor zeer redelijke prijs.
Als je nog iets wilt weten: ik ben van Bredene en ben al meer dan een jaar bezig met mijn planning, dus wel een beetje een kenner.
Kan jammergenoeg niet antwoorden ivm DJ (hebben wij niet nodig) of make-up (moet dit zelf ook nog zoeken).
Veel succes nog.

Aiyesha
7-12-2012
 Meld misbruik19-2-2012 2:34:16

Bedankt, die zoek ik alvast even op.

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik19-2-2012 9:52:13

Wij zijn van zelfde omgeving en kunnen je het volgende als tip meegeven:
fotograaf: wedding by lily te zedelgem
dj: studio 2 of wij werken samen met dj disco dreams (www.discodreams.be ) komen beide beetje in de zelfde prijsklasse uit...

Veel plezier nog met de voorbereiding!

sarah
24-8-2012
 Meld misbruik22-2-2012 15:24:51

Onze dj: disco medley, ambiance verzekerd Kapster ( doet ook mak up) : looks of. Versailles Ceremoniemeester: kris deprince uit brugge Wij wonen in gistel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...