Terug naar overzicht
Beste Aiyesha, ten eerste proficiat met jullie trouw. Neem gerust een kijkje op www.m-pictures.be en laat je overtuigen. Ik fotografeer in gans vlaanderen. Mvg, Marc
Gefeliciteerd hoor!Fotograaf: Jean-Claude Vanloo, Bredene.Al een idee of je een ceremoniemeester gaat nemen? Anders Danny David uit Torhout.Vervoer? Feestbus (Tielt): zeer mooie zwitserse bussen en zo voor zeer redelijke prijs.Als je nog iets wilt weten: ik ben van Bredene en ben al meer dan een jaar bezig met mijn planning, dus wel een beetje een kenner.Kan jammergenoeg niet antwoorden ivm DJ (hebben wij niet nodig) of make-up (moet dit zelf ook nog zoeken).Veel succes nog.
Bedankt, die zoek ik alvast even op.
Wij zijn van zelfde omgeving en kunnen je het volgende als tip meegeven:fotograaf: wedding by lily te zedelgemdj: studio 2 of wij werken samen met dj disco dreams (www.discodreams.be ) komen beide beetje in de zelfde prijsklasse uit...Veel plezier nog met de voorbereiding!
Onze dj: disco medley, ambiance verzekerd Kapster ( doet ook mak up) : looks of. Versailles Ceremoniemeester: kris deprince uit brugge Wij wonen in gistel