TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vie
|
3-8-2006 21:28:58
Hoi, ik heb mijn kleed "zelf ontworpen". Ik ben de bruidswinkel binnegestapt en ben de winkeldame vanalles beginnen uitleggen wat ik zocht. Maar zoiets bestond niet (typisch...). Toen heb ik allerlei bovenstukjes, rokken en kleedjes aangehad en gezegd wat ik precies wou (de onderkant van de ene, de tekening van de andere, de kraad van nog een andere, ...). Ze heeft alles genoteerd en doorgezonden naar een van de boetiekjes. En zo is mijn kleed er gekomen. Groetjes, Silvie 27-10-2006
|
|
Lieve
1-9-2006
|
4-8-2006 8:58:57
Hey,
in het begin van mijn zoektocht wilde ik dat ook doen en ben ik naar een naaister gestapt. Door omstandigheden is het er niet van gekomen, maar zo'n naaister heeft inderdaad een hoop boeken en patronen, of ze ontwerpt gewoon iets zelf.
Groetjes, Lieve
|
|
Veroniek
|
4-8-2006 9:10:20
Hoi
Mijn schoonzus is 5 jaar geleden getrouwd en haar mama (mijn toekomstige schoonmoeder) heeft haar kleed ontworpen.
Maar ze ging al enkele jaren naar de naaischool en heeft hulp gekregen om het patroon te tekenen van de lerares daar.
Als je goed kan naaien is dat mischien een tip om naar een naaischool te gaan kijken of het mogelijk is?!
Hoeveel tijd heb je nog om het kleed te (laten) maken?
Groetjes en veel succes nog! Veroniek 20 07 2007
|
|
Vicky
9-9-2006
|
4-8-2006 10:06:33
Hey
Els, een meisje dat op 1 april getrouwd is en hier vaak op het forum kwam, heeft haar kleed zelf gemaakt. Ze heeft er wel wat stres van gehad. Ze is geloof ik ook een jaar eerde begonnen.
Je kan het best naailessen gaan volgen. Da's echt plezant, al die vrouwen helpen dan aan jou trouwkleed. Mijn mama volgt ook naailessen en heeft zo ne keer iemand in de klas gehad die haar trouwkleeed zelf maakte. Iedereen hielp mee en zag het kleed wekelijks groeien. Ze hebben heel wat afgelachen, want dat meisje moest iedere keer passen en zonder bh en al... Uiteindelijk zijn ze allemaal gaan kijken in de mis, en ze waren zo fier op haar omdat ze er al van int begin bij waren.
Spijtig genoeg had ik echt geen tijd hiervoor, en ook niet echt een vast idee in mijn hoofd hoe het eruit moest zien, want anders zou ik het ook wel leuk gevonden hebben!
Groetjes
Vicky 09.09.06
|
|
mado
19-5-2007
|
4-8-2006 10:58:07
we trouwen in mei, dus er is geen vol jaar meer... zouden er eigenlijk winkels bestaan die "trouwkleedstoffen" verkopen??? zelf kan ik een beetje naaien, maar mijn moeder kan het heel goed en mijn nicht is naaister, dus ik kan wel hulp krijgen, 't enige wat ik echt zoek is een patroon om van te starten en goeie stof... en veel tips natuurlijk (of foto's van trouwkleedjes)
|
|
Lieve
1-9-2006
|
4-8-2006 13:08:15
Hey,
ja, zo'n winkels bestaan wel degelijk. Ikzelf had het adres gevonden van een winkel met een prachtige website. Ik ben er nooit geweest, maar heb wel gebeld en ze hadden er zelfs de stoffen van de Linea-collectie en die zijn héél moeilijk te vinden. Aan de telefoon waren ze ook heel vriendelijk.
Het telefoonnummer ben ik kwijt, maar dat vind je waarschijnlijk wel in de Gouden Gids: Lorré Stoffenhandel BVBA Eigentijdse stoffen! Suite-& bruidsstoffen Stationsstraat 9230 Wetteren
Groetjes, Lieve
|
|
mado
19-5-2007
|
4-8-2006 13:55:22
waw lieve, echt bedankt! dit is echt wat ik zocht!! heel mooie website inderdaad! en de winkel is maar 15km van waar ik woon, ideaal!! zouden ze er ook geen patronen verkopen voor bruidsjurken?
wie kent er nog dergelijke winkels?
|
|
mado
19-5-2007
|
4-8-2006 13:57:21
waw lieve, echt bedankt! dit is echt wat ik zocht!! heel mooie website inderdaad! en de winkel is maar 15km van waar ik woon, ideaal!! zouden ze er ook geen patronen verkopen voor bruidsjurken?
wie kent er nog dergelijke winkels?
|
|
Lieve
1-9-2006
|
4-8-2006 15:49:35
Graag gedaan. Ik weet niet of ze patronen verkopen, maar hou me op de hoogte hé.
Groetjes, Lieve
|
|
Els
1-4-2006
|
5-8-2006 20:03:55
Hey,
ik ben de Els waar Vicky het over had, ben inderdaad op 1-4-06 getrouwd, en heb mijn kleed zelf gemaakt... heb het patroon gekocht in de veritas (gekozen uit de boeken van burda), maar je kan ook patronen bekijken op naaipatronen.nl en delappenmand.nl. Mijn stof heb ik gekocht in een winkel in de uitverkoop, maar ook bv. in den Boom in Lier verkopen ze wel bruidstoffen. Ik heb het wel helemaal eerst in katoen gemaakt om te zien of het paste en hoe het me stond. Ben eraan begonnen in januari 2005 om het een weekje voor mijn trouw af te hebben!! Het resultaat is te bewonderen op onze site: users.poink.be/martijn_els . Zet gerust iets in ons dagboek, of stel maar vragen!!
groetjes en veel succes! Els
|
|
mado
19-5-2007
|
6-8-2006 12:47:46
Dag Els,
Ik ondervind problemen om op jullie site te geraken, ligt dat aan mijn pc of is er iets mis met de link?
Groetjes
mado
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|