Terug naar overzicht
Hey,wat leuk voor jou! Geniet maar van je 'droomstofke'.Is het daar duur? Heb eigenlijk geen benul van prijzen.Groetjes
Hoi EviIk geef je groot gelijk! De stof voor mijn kleedje komt ook van bij stoffen Janssen en ik ben er ook superblij mee!!! 't Is idd spannend als je kleedje beetje bij beetje vorm krijgt! Veel succes ermee!GroetjesIne
Heyla Nele! het is er niet goedkoop, maar uiteindelijk komt het toch nog veel goedkoper uit dan dat je een kleedje gaat kopen, en hangt natuurlijk ook af van de hoeveelheid stof, welke stof, ... om je een idee te geven: wij hebben daarstraks de 2 'hoofdstoffen' gekocht ( speciaal soort kant en de stof voor het onderkleed) en we waren voor die stoffen ongeveer 600euro kwijt voor 8meter stof!! dus voor bruidsstof is dat eigenlijk helemaal niet duur. De kant was ong. 115euro/meter maar is echt van super kwaliteit. Wij zijn eerst eens een kijkje gaan nemen bij een stoffenwinkel bij ons in de buurt, maar het maakt echt een groot verschil als je echt naar een speciaalzaak gaat voor zulke stoffen, je betaald dan misschien ietsje meer maar het is zijn geld echt waard.zal je de site even geven en ook een link naar een kleed dat heel erg lijkt op de stof die uiteindelijk de mijne geworden is! :)www.stoffenjanssens.be link naar het kleedhttp://www.ianstuart-bride.com/docs/KQ_Sapphire.html# Succes met je zoektocht!
Hoi hoi,En hoe zag je kleed er uiteindelijk uit?Ik ben ook aan het twijfelen om mijn jurk zelf te maken maar heb schrik dat het nooit zo goed kan zijn als de jurk die je koopt...Vooral de binnenafwerking lijkt me moeilijk (bv je bustier enz).Kan je me evt foto's van je jurk mailen? (lynn_quix@hotmail.com)Hoelang heb je eraan gewerkt? Ben je eerst jurken gaan passen of gewoon met een foto eraan begonnen?Groetjes