Nu Online
Momenteel zijn er 699 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nalezen tekst uitnodiging

18-2-2012 10:00:39
Hoi,
binnen een paar uur ga ik naar de drukker maar om zeker te zijn dat alles duidelijk is en er geen fouten meer instaan zouden jullie dit eens willen nalezen?
Thanks!

S. & I.

gaan trouwen

op zondag 27 mei 2012 in het Kasteel van Ruisbroek.

Wij nodigen u van harte uit op onze huwelijksviering om 13u30.

Om 19u30 verwelkomen wij u graag op de receptie en aansluitend dansfeest met dessertenbuffet.

OF (voor de suite)

Wij nodigen u van harte uit om deze dag samen met ons te vieren. Aansluitend op onze huwelijksviering hopen we u te mogen verwachten voor het fotomoment, het diner in intieme kring en het dansfeest.

Meer informatie: (onze website)

Cadeautip: BExx xxxx xxxx xxxx

Gelieve te antwoorden voor 1 mei 2012.

Onze namen en gsm nummers.

Stefanie
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1066

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:27:47

Even een vraagje:komt er voor de suite ook eerst "wij nodigen u van hart uit op onze huwelijksviering? Want als je dan daarna nog eens de tekst begint met wij nodigen u van hart uit om deze dag... Dan komt dat wel 2 keer kort na elkaar,dan kan je dat beter anders formuleren.

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:34:03

Nee, die twee zinnen "Wij nodigen u..." en "Om 19u30..." zijn voor de avondfeest gasten, die stukjes worden dan vervangen voor de daggasten.

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:38:54

Dan staat er precies bij de daggasten geen uur bij wanneer de viering is of staat dit op jullie website? Anders moet je bij de eerste zin het uur zetten en dan pas andere tekst voor feest en daggasten.

Voor de rest is het goed opgesteld hoor en zonder fouten In ieder geval weer leuk dat er weer iets in orde is hé

Nadine
19-5-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:44:41

Ik heb geen fouten gevonden .... en het is zeer goed. ;)

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik18-2-2012 10:46:53

Dankuwel, ik heb het verder aangepast en nu lijkt het in orde. Ik ga in ieder geval heel blij zijn als dit ook alweer gedaan is. Met minder dan 100 dagen op de teller krijg ik eigenlijk het gevoel dat ik beter wat meer op voorhand had gedaan...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info