Terug naar overzicht
S. & I.
gaan trouwen
op zondag 27 mei 2012 in het Kasteel van Ruisbroek.
Wij nodigen u van harte uit op onze huwelijksviering om 13u30.
Om 19u30 verwelkomen wij u graag op de receptie en aansluitend dansfeest met dessertenbuffet.
OF (voor de suite)
Wij nodigen u van harte uit om deze dag samen met ons te vieren. Aansluitend op onze huwelijksviering hopen we u te mogen verwachten voor het fotomoment, het diner in intieme kring en het dansfeest.
Meer informatie: (onze website)
Cadeautip: BExx xxxx xxxx xxxx
Gelieve te antwoorden voor 1 mei 2012.
Onze namen en gsm nummers.
Even een vraagje:komt er voor de suite ook eerst "wij nodigen u van hart uit op onze huwelijksviering? Want als je dan daarna nog eens de tekst begint met wij nodigen u van hart uit om deze dag... Dan komt dat wel 2 keer kort na elkaar,dan kan je dat beter anders formuleren.
Nee, die twee zinnen "Wij nodigen u..." en "Om 19u30..." zijn voor de avondfeest gasten, die stukjes worden dan vervangen voor de daggasten.
Dan staat er precies bij de daggasten geen uur bij wanneer de viering is of staat dit op jullie website? Anders moet je bij de eerste zin het uur zetten en dan pas andere tekst voor feest en daggasten.Voor de rest is het goed opgesteld hoor en zonder fouten In ieder geval weer leuk dat er weer iets in orde is hé
Ik heb geen fouten gevonden .... en het is zeer goed. ;)
Dankuwel, ik heb het verder aangepast en nu lijkt het in orde. Ik ga in ieder geval heel blij zijn als dit ook alweer gedaan is. Met minder dan 100 dagen op de teller krijg ik eigenlijk het gevoel dat ik beter wat meer op voorhand had gedaan...