TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
5-5-2012
|
19-2-2012 0:22:49
hey cindy, ja he er komt veel bij kijken :) Wat wij nog in orde moeten brengen is:
* schoenen bruidegom * misboekjes laten goedkeuren en drukken * altaarstuk * receptietafels halen en onze winkel omtoveren * afspraak dj * afspraak feestzaal * afspraak fotograaf * proef haar en make up * en natuurlijk de pas van de jurk 2x * bedankingen getuige en ouders
De rest zit er bij ons al op! alles is in huis en klaar voor de trouw. De tijd vliegt :)
groetjes jana
|
|
Nancy
5-5-2012
|
19-2-2012 9:17:53
Hopelijk vliegen die 75 dagen vlug voorbij, elke dag knip ik een stukje af van onze lintmeter dewelke in de keuken hangt...Inderdaad er komt veel bij kijken maar ik denk dat bij ons alles in orde is: feestzaal ok, fotograaf ok, dj ok, receptie in het park ok, bruidskledij ok, menu ok enz...zelfs sinds gisteren zijn we al in het bezit van onze ringen!! Nu nog hopen dat de van de partij zal zijn!! Groetjes
|
|
tine
19-5-2012
|
19-2-2012 13:22:45
Hey cindy,
Wij trouwen 2 weken later, en gaan volgend weekend kijken voor de trouwringen. Wij denken ook te kiezen uit de collectie van Amici.
Eerder vandaag heb ik hierover een vraag gesteld, als ik op de site kijk, vind ik niet zoveel voorbeelden van trouwringen. Als je via collectie kijkt, dan zie je telkens maar 1 ring... Ze tonen niet zoveel voorbeelden van de mannelijke én vrouwelijke versie, of zie ik het niet goed?
Veel succes, het gaat heel snel gaan nu... grtn Tine
|
|
ellen
14-4-2012
|
19-2-2012 22:39:11
Hey,
Hier nog 54 dagen op de teller... spannend.... bij ons nog wel wat details die in orde moeten gebracht worden.... Zoals misboekje verder uitwerken, nog extra versiering voor de tafels.... en nog onze laatste uitnodigingen uitdelen... gesprek met ceremoniemeester en met de persoon die filmt. En denk dat ik wel nog wat vergeten ben hoor... spannend...
Alvast veel groetjes Ellen Hermans
|
|
barbara
5-5-2012
|
12-4-2012 13:38:58
Hey,
Leuk om te zien wie er allemaal trouwt die dag, bij ons is alles zo goed als rond, nog een paar details regelen en natuurlijk de dingen die maar op het laatste moment gedaan kunnen worden, zoals de tafelschikking ( vind dit persoonlijk een moeilijke opdracht). Gisteren voor de laatste keer mijn kleed gaan passen, mijn kindjes zijn meegeweest en de oudste zei dat mama "supermooi" was, nu nog hopen dat de papa van hetzelfde gedacht is. We zijn allen samen aan het aftellen, nog 22 dagen, amai dat gaat er vlug zijn en de dag zal voorbij vliegen. Aan alle bruidjes geniet van jullie dag!!!
Groetjes Barbara
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|