Terug naar overzicht
- kipcurry met een klein schijfje appel op- zalmsla met een stukje ananas- gerookte ham (ganda ofzo) met halve druif- kipfilet met beetje kruidenkaas- americain met zuur ajuintje...
ik vind zalm met kruidenkaas persoonlijk ne topper.Of griekse salade ook heerlijk.tis mss eens goed om bij een goede broodjeszaak langs te gaan en daar de menukaart eens te bestuderen, daar kan je zeker inspiratie opdoen.
- mozarella met gandaham en pesto - toscaanse tonijnsla - garnaalsla met schijfjes tomaat
Verschillende kleine belegde bolletjes vind ik altijd superlekker. Beetje ideetjes ('k heb nogal honger vandaar :P )Geitenkaas met honing en krokante jonge ijsbergslaBrie met honingMozzarella met rode/groene pesto en zongedroogde tomaatjesJonge gouda met rode sla en lichte mayonaiseBelegen kaas met rucola en mosterdvinaigretteGarnaalsalade met tomaatRivierkreeftjes met geraspte worteltjes en cocktailsausGerookte zalm met kruidenkaas of fijn gesnipperde ajuintjesKalkoenfilet of zelfs een dun kalkoenlapje met zaadjesmosterdPréparé met zilveruitjes en een beetje tabascoGoed gekruide eiersalade met verse peterselieKomkommersalade...Idd eens in een hippe broodjeszaak gaan spieken, daar vind je zeker wel inspiratie!Oef op dieet zijn is niet simpel ;D
Amai, van zo'n lekkere dingen krijg ik het water in de mond. Mijn favorietjes zijn al gezegd maar dus nog een stemmetje bij voor:* Brie met honing en walnootjes* Geitenkaas met rucola en een tomaatje* Lekker pittige eisla met tuinkersYumyum, ik begin op slag met het avondeten!
op www.broodjesbar.be vind ik altijd inspiratie. Op 'afhaallijst broodjes' zie je wat zij op hun broodjes doen. Ik krijg al honger! :-)