Nu Online
Momenteel zijn er 319 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 199 daagjes :D

20-2-2012 19:49:36
Whiiii nog 199 daagjes op de teller!! Zaterdag heb ik mijn trouwschoentjes gevonden en wat zitten ze heerlijk <3. Ik ben er echt blij mee! Ik heb enorm moeilijke voeten, maar bij Tsjari in Breda heb ik na 2 uur passen het perfecte paar gevonden! Het zijn kanten schoentjes geworden van het merk Pink :D Het begint nu eindelijk allemaal goed te komen! Familieprobleempje is opgelost - we gaan een zaaltje apart huren voor een receptie tijdens de middag die mijn ouders sponsoren-, we krijgen de gastenboek van een bevriend koppel die het vergeten te zetten was op hun eigen trouw en we hebben 2 opties openstaan voor een fotograaf! Vandaag ook een mailtje gehad waardoor de Visagiste is vastgelegd -iedereen die ik contacteerde was bezet, populaire datum se! Binnenkort terug op ringenjacht en ons reisje boeken! Ik kan al niet meer wachten, ondertussen probeer ik me wat bezig te houden met de praktische zaken: woensdag afspraak met de makelaar om het appartement te bekijken en hopelijk wordt het de onze!!! Lieve groetjes van een gelukkig bruidje :D

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 594

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik20-2-2012 20:24:30

Altijd leuk,dé perfecte schoenen hé!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik20-2-2012 20:36:08

het is dan ook een hele mooie datum e ;-) hihi...
goed dat je toch nog een visagiste hebt gevonden dan!
en inderdaad...eindelijk is die '2' van de teller!!!

groetjes!!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik20-2-2012 20:56:27

Ieder honderdtal die we kunnen buitensjotten, blijft toch leuk hé

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...