TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michèle
1-12-2012
|
21-2-2012 17:35:17
Best een gemene opmerking van je schoonmoeder! Maar misschien bedoelde ze het niet slecht, en wou ze gewoon dat je er op je best uitzag die dag! Corrigerend ondergoed, ik heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt me ook warm indien het die dag 30 graden zou zijn. Je toekomstige man kent je, voor hem moet je niets verstoppen! Je moet je waarschijnlijk helemaal voor niets schamen! Je moet doen waar je je goed bij voelt. Als jij dat buikje niet ziet, of niet dadelijk opmerkt, zal de rest dat ook niet doen.
|
|
Nieke
2-6-2012
|
21-2-2012 17:41:19
Hoi Elke,
Ik ben helemaal fan van corrigerend ondergoed! :-) Ik ben zelf niet van de dikste maar heb ook altijd last van een buikje! Als ik op stap ga draag ik sowieso corrigerend ondergoed en heel veel van mijn vriendinnen dragen het ook. Je zou er van schrikken hoeveel mensen dit eigenlijk dragen als je een rondvraagt. De meeste durven het gewoon niet toegeven. Tegenwoordig heb je ook heel mooie maar toch corrigerende lingerie. Toen ik mijn bruidslingerie ging kopen werd dit vanuit de winkel ook aan mij aangeraden. Ik heb nu gekozen voor een soort bustier met ballijnen en een iets hogere onderbroek. Heel mooi en ook heel praktisch, want mijn lovehandels zijn verstopt. Was echt een groot verschil tegenover een gewone onderbroek met BH. Ikzelf vind het niet ongemakkelijk. Als je kiest voor een goed model voel je zelfs niet dat je dat aanhebt. Het is misschien wel iets warmer dan gewoon ondergoed, maar nu ook niet dat het zo een groot verschil maakt. Je moet idd doen waar je je goed bij voelt maar als je je hierdoor zekerder voelt, zou ik zeker niet twijfelen!
Groetjes
|
|
hanne
3-9-2011
|
21-2-2012 18:06:37
Hey, ik zou zien of dat lukt met je kleed. Het is al een zeer moeilijke opgave om te plassen en met hoge onderbroeken en zo wordt dat er niet makkelijker op :-)
|
|
heidi
|
21-2-2012 18:09:19