TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Michèle
1-12-2012
|
21-2-2012 17:35:17
Best een gemene opmerking van je schoonmoeder! Maar misschien bedoelde ze het niet slecht, en wou ze gewoon dat je er op je best uitzag die dag! Corrigerend ondergoed, ik heb er geen ervaring mee. Maar het lijkt me ook warm indien het die dag 30 graden zou zijn. Je toekomstige man kent je, voor hem moet je niets verstoppen! Je moet je waarschijnlijk helemaal voor niets schamen! Je moet doen waar je je goed bij voelt. Als jij dat buikje niet ziet, of niet dadelijk opmerkt, zal de rest dat ook niet doen.
|
|
Nieke
2-6-2012
|
21-2-2012 17:41:19
Hoi Elke,
Ik ben helemaal fan van corrigerend ondergoed! :-) Ik ben zelf niet van de dikste maar heb ook altijd last van een buikje! Als ik op stap ga draag ik sowieso corrigerend ondergoed en heel veel van mijn vriendinnen dragen het ook. Je zou er van schrikken hoeveel mensen dit eigenlijk dragen als je een rondvraagt. De meeste durven het gewoon niet toegeven. Tegenwoordig heb je ook heel mooie maar toch corrigerende lingerie. Toen ik mijn bruidslingerie ging kopen werd dit vanuit de winkel ook aan mij aangeraden. Ik heb nu gekozen voor een soort bustier met ballijnen en een iets hogere onderbroek. Heel mooi en ook heel praktisch, want mijn lovehandels zijn verstopt. Was echt een groot verschil tegenover een gewone onderbroek met BH. Ikzelf vind het niet ongemakkelijk. Als je kiest voor een goed model voel je zelfs niet dat je dat aanhebt. Het is misschien wel iets warmer dan gewoon ondergoed, maar nu ook niet dat het zo een groot verschil maakt. Je moet idd doen waar je je goed bij voelt maar als je je hierdoor zekerder voelt, zou ik zeker niet twijfelen!
Groetjes
|
|
hanne
3-9-2011
|
21-2-2012 18:06:37
Hey, ik zou zien of dat lukt met je kleed. Het is al een zeer moeilijke opgave om te plassen en met hoge onderbroeken en zo wordt dat er niet makkelijker op :-)
|
|
heidi
|
21-2-2012 18:09:19
zeker niets om je over te schamen, toen ik mijn kleedje paste vond ikzelf dat er een klein buikje te zien was, ik koos toen voor een corset (wel zeer mooi) en het resultaat met en zonder onder dat kleed scheelde enorm veel, ik voelde me er supper in en helemaal niet ongemakkelijk, ook zoals hierboven vermeld, je zou nog verschieten hoeveel mensen corrigerend ondergoed aandoen, ook ik dit dit als ik een kleedje draag...
|
|
sonja
|
21-2-2012 18:13:36
Als je vetcellen wil kwijtspelen moet je op je voeding letten (suiker zeker vermijden en veel water drinken), bewegen en bv buikspieroefeningen doen. Alleen de combinatie levert iets op. En ja, dan zou jouw jurk wel eens een maatje te groot kunnen worden. Dus als jij niet wakker ligt van je model moet je ook niet wakker liggen van wat anderen denken !
|
|
Melissa
11-8-2012
|
21-2-2012 18:15:49
Ik draag het ook best vaak hoor, helemaal niks om je over te schamen! Maar je moet vooral aan de warmte denken :) Alhoewel...in augustus is't nie altijd garantie dat 't verstikkend warm is e ;) Doe waar je je 't best bij voelt! Maar die opmerking van je schoonmoeder...laat die maar niet aan je hart komen!!!! Echt niet..
|
|
Shibby
3-8-2012
|
21-2-2012 18:35:43
Leuk, nog iemand die op 3 augustus trouwt :)
Ik zou misschien eens corrigerend ondergoed gaan passen en kijken of het je ligt, want zelf vind ik dat niet zo aangenaam, maar zoals je hierboven leest zijn er dus wel heel wat mensen die er geen problemen mee hebben... Maar ik zou me toch zo weinig mogelijk proberen aan te trekken van die opmerking van je schoonmoeder... Je vriend ziet je graag zoals je bent en stralen zal je toch doen, niemand die dan let op een klein buikje...
|
|
nancy
14-9-2012
|
21-2-2012 18:36:01
Inderdaad niet aan je hart laten komen!! Die dag ga je zo stralen dat niemand op je buikje let(als je er al één zou hebben). Maar ik ben vandaag mijn trouwjurk gaan passen met mijn corrigerend onderjurkje van triumph Ik vind dat net iets handiger dan zo'n buik-weg-slip omdat het idd iets gemakkelijker is als je naar toilet moet
|
|
Saskia
8-6-2012
|
21-2-2012 18:46:44
ik overweeg dit ook maar welke merken zijn er dan goed?
|
|
Elke
13-7-2012
|
21-2-2012 18:47:21
Ik heb een beetje hetzelfde probleem, hoor. Ik ben niet dik (heb maat XS), maar heb toch een beetje last van lovehandles en een buikje. Ik heb geluk met mijn kleedje dat die probleemzones niet duidelijk te zien zijn. Als dat toch het geval zou zijn, dan denk ik niet dat ik voor mijn huwelijk corrigerend ondergoed zou overwegen. Als alles zo strak zit, dan vind ik dat niet comfortabel om te eten. Het is een druk op je maag/buik waarbij je rap genoeg hebt met eten en op je trouwdiner wil je toch van alles genoeg geproefd hebben, hé? Dat is ook de reden waarom ik een korset niet echt zie zitten. Als je toch sowieso voor corrigerend ondergoed wil gaan, dan kan je altijd eens een kijkje bij Triumph nemen, daar hebben ze mooie exemplaren.
P.S.: Ik vind het ook wel niet gepast dat je schoonmoeder zoiets zegt, als de rest het allemaal goed vindt!
|
|
nancy
14-9-2012
|
21-2-2012 18:54:17
@ Saskia: triumph vind ik heel goed...heb het eens gehad van hunkemoller en dat vond ik persoonlijk niet zo goed...
|
|
sonja
|
|
|
Heidi
7-7-2012
|
22-2-2012 16:24:02
Hey, ik draag dikwijls de shortjes van sloggy, ze hebben die in wit en vleeskleur. Gaan van halverwege je bovenbenen tot op je navel, daardoor is bij mij de grootste probleemzone de zgnde "lovehandles" verstopt :) Dit is helemaal niet ongemakkelijk, helemaal anders dan zo'n pakje van borsten tot billen waar je je moet inpersen :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|