TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
21-2-2012 17:43:22
Ohja, even ter info: ik ben van Aalst dus liefst tips in Oost-Vlaanderen! ;-)
Groetjes!
Evelien
|
|
Lieselot
10-3-2012
|
21-2-2012 18:21:42
Waarom koop je hem niet gewoon in het zwart voor de pas (dan kijk je gewoon even over 't kleur) en zie je direct of het 'n model is dat past onder je trouwkleed? Indien hij goed is bestel hem in het wit en klaar is kees!
|
|
Saskia
8-6-2012
|
21-2-2012 18:29:07
ik ben bij de Inno geweest en Sint Niklaas en daar wel mijn gedacht gevonden!
ik een gewone lingeriewinkel maar dan zal je waarschijnlijk wel boven de 100 euro zitten! als je zeker bent dat je goed je maat weet mssn is kijken bij postorderbedrijven a la La Redoute ofzo...
|
|
Ann
21-7-2012
|
21-2-2012 18:36:45
Ik heb vorige week mijn lingerie gekocht in Lede. Is wel niet speciaal voor onder een trouwkleed. Gewoon de bh's die ik altijd koop. Maar dan wel één waar de bandjes van af kunnen. Mijn lingerie is van Marie Jo. Is wel iets duurder,maar ze zitten zo super...
Groetjes Anneken
|
|
Evelien
1-9-2012
|
21-2-2012 18:44:32
@ Lieselot: omdat ze mij niet kunnen zeggen of hij ooit wel in wit of huidskleurig zal gemaakt worden... En zwart gaat echt niet onder een witte jurk.
@ Saskia: ik ben ook naar St-Niklaas geweest en ze hadden inderdaad enorm veel keuze maar spijtig genoeg geen strapless push-ups in wit of huidskleurig (behalve 1 soort maar die waren 80 EUR tstuk :-s).
@ Ann: heb al eens in de catalogus van Marie Jo gekeken en heb tot hiertoe ook geen strapless push-ups gezien... Het is meestal ofwel push-up (en dan met bandjes) ofwel geen bandjes (maar dan ook geen push-up).
Toch bedankt voor de reacties!!
Groetjes,
Evelien
|
|
Claire
25-2-2012
|
21-2-2012 18:48:39
Ik heb ook een bustierjurk en heb er bewust voor gekozen mijn lingerie in de bruidswinkel te kopen. Zo ben ik zeker van lingerie die goed bij mijn jurk past en hoef ik niet meer rond te rijden op zoek naar iets waarvan je niet weet of het wel 100% goed zit onder je jurk. Ik heb een bh (met bijpassende slip) van Poirier, en daar zit een hele cupmaat vulling en push-up extra in (ik ben gezegend met een B). De vulling is niet zo van die huidskleurige rubberen kipfilets, maar stoffen cups met onderaan extra padding voor een push-up effect, ook van Poirier. Die zijn in mijn bh ingenaaid. En ik vond het niet eens zo heel erg duur, voor minder dan 100 euro had ik mijn bh, slip, cupvulling en kousen.
|
|
Tabita
22-9-2012
|
21-2-2012 19:35:03
Hey Evelien,
ik heb vandaag een Perfect Strapless gekocht van Wonder Bra ... Bij mij werkt het Push Up effect goed :-) Het is alleen even wennen... draag altijd Marlies dekkers... en die voel ik echt niet zitten, en deze sluit heel strak aan (dan kan hij ook zeker niet weg...)
Groetjes Tabita
|
|
Niki
30-6-2012
|
|
|
benita
8-9-2012
|
21-2-2012 20:45:52
Hey Evelien,Ik heb ook een setje gekocht bij Rouge Gorge in Sint Niklaas. Mooie lingerie voor een schappelijke prijs. Grtjes.
|
|
Els
8-9-2012
|
21-2-2012 21:36:22
Hey Evelien! Ik heb mijn Bh gewoon in de bruidswinkel gekocht! 60 euro en hij zit zalig! Het is ook één zonder bandjes en in het wit! Grtjs
|
|
Sandra
7-9-2012
|
22-2-2012 8:40:59
Hey ;-)
Ik heb eens een mailtje gestuurd naar La Tiara (dank u voor de tip Claire). Daar verkopen ze idd Poirier en lijkt me toch wel goede kwaliteit en het oogt ook mooi! Dus misschien toch is even naar Antwerpen gaan...het is toch belangrijk dat de lingerie goed zit é...
groetjes!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
22-2-2012 9:02:39
Bedankt voor de reacties!! :-)
@ Tabita: ik heb hem ook aangehad en voor mij doet hij absoluut niets! Kan evengoed geen BH aanhebben :-). Denk dat dit misschien enkel super werkt bij grotere cupmaten? Geen idee :-).
@ Niki: bedankt voor de tip!
@ Sandra: ja Poirier vind ik echt supermooi (ook al is het wat duurder) maar heb schrik om daarvoor eventueel te wachten tot in de bruidswinkel aangezien het dan echt wel te laat is als ik daar ook geen strapless push-up vind en dan moet ik misschien iets nemen waar ik echt niet tevreden mee ben. Maar misschien is een uitstap naar Antwerpen wel eens de moeite :-). Merci voor de tip allesinds! ;-)
Groetjes,
Evelien
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|