TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
25-5-2012
|
22-2-2012 10:11:44
Dag Stephanie, Bij ons heeft ook een kennis onze foto's getrokken. Onze uitnodiging ziet er uit alsof de foto's in zo'n fotohokje getrokken zijn, zo verschillende foto's onder elkaar. Ik had een wit bloesje aan en mijn verloofde een zwart omdat alleen onze schouders en ons hoofd getoond zouden worden en dat zou voor een mooi contrast zorgen. Ik ben daarna wel iets grijs moeten gaan aandoen want mijn wit truitje toonde niet mooi op de witte achtergrond. Ik ben daarvoor ook naar de kapper geweest en heb een zonnebankske gepakt :-)
Groetjes en veel succes, An
|
|
stephanie
13-7-2012
|
22-2-2012 11:54:47
bij ons worden de foto's in het park van vilvoorde genomen dus er zullen volledige ook bij zijn. jammer dak geen zonnebankske kan pakken (kmoe binnen 2 weken onder het met voor moedervlekjes ) dus tzal mee naturel kleurkes moeten :-)
|
|
Elke
13-7-2012
|
22-2-2012 13:36:17
Wij hebben niet dit weekend, maar het volgende weekend ook een verlovingsshoot bij onze fotograaf. Bij ons is het een (gratis) shoot in zijn vernieuwde studio. Ik ga niet onder de zonnebank, omdat ik daar echt niet voor te vinden ben. Ik zal dat enkel in uiterste nood doen voor de trouw. Voor de shoot zal ik een paar dagen bodymelk smeren met wat zelfbruiner in, om toch ietsje minder wit over te komen op onze uitnodigingen voor een zomerhuwelijk. Wij wilden eigenlijk geen foto's op onze uitnodigingen, maar nu we dit aanbod gekregen hebben, gaan we eens zien wat de mogelijkheden binnen onze stijl zijn. Qua kledij weet ik het nog niet goed, dus ik volg dit topic! Ik ga morgen alleszins al eens shoppen ervoor. Misschien in onze themakleuren? Ik weet ook nog niet of ik een alledaagse outfit zal dragen of eerder opgekleed...
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
22-2-2012 16:22:55
Wij hebben dat gedaan, op het strand en waren heel casual gekleed, allebei iets in het blauw. Dat komt heel mooi uit aangezien wij in de feestzaal met thema zee werken, en vooral met blauw en we en canvas van ons zullen uithangen!
Mijn schoonvader is fotograaf en da was gewoon eens een testopname en die bleek super geslaagd, heel spontaan.
Hij heeft het vorige week verwerkt, en de voorkant van onze uitnodiging is af! :-)
|
|
stephanie
13-7-2012
|
22-2-2012 16:49:45
@tiffanie: dat idee van die canvas in de feestzaal vind ik wel een heel leuk idee :-)
|
|
Els
8-9-2012
|
22-2-2012 19:24:31
Hey Stephanie, wij hebben zaterdag ook onze fotoshoot voor de uitnodigingen! Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat het gaat worden! Ik heb gisteren een kleurenanalyse gekregen van mijn toekomstige schoonmama, dus ik weet nu welke kleuren ik het best kan aandoen om er opperbest uit te zien ;-) Toen we terugkwamen hebben we samen gezocht naar den tenu voor de foto!De fotografe heeft ons ook aangeraden om beiden een beetje dezelfde kleur te gebruiken! Ik ga niet onder de zonnebank gaan hoor! Wij hebben op voorhand al een gesprek gehad met de fotografe om te weten wat het ongeveer gaat worden! Veel plezier zondag!
|
|
stephanie
13-7-2012
|
25-2-2012 21:08:20
helaba, slecht nieuws :-( heb gisteren bezoek gekregen van het griepvirus. ben aan mijn bed gekluisterd met koorts en heb er dan nog ook eens een bacterie op mijn longen bij. heb dus jammer genoeg moeten afzeggen voor de shoot. kga de uitnodigingen maken zonder foto maar toch nog een shoot laten doen voor het misboekje eventueel en zo hebben we nog eens een mooi aandenken ook
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|