Terug naar overzicht
Gisteren waren we bij de fotograaf, hij stelde voor om een mooie kader te geven met een briefje in dat ze de foto later mogen kiezen. Wij hebben ook al heel lang zitten denken over wat we gaan doen, en bij elk idee is er wel een 'maar...'. Ik denk dat we voor de kader gaan, na de trouw willen ze toch zowiezo een foto voor in huis.Groetjes!
ja ik zit ook met dat probleem. Mijn broer heeft dus ook een kader gegeven met grote foto op zijn trouw. Allemaal mooi enzo; maar ik weet dat mijn ouders dat toch niet zo tof vonden. Ze voelden zich verplicht om de grote foto op te hangen in de woonkamer. En als ze dat dus van alle 3 de kinders moeten gaan doen; hangen er alleen maar grote trouwfoto's in de kamer.. Dus wij hebben al vlug gezegd dat wij dat niet gaan doen. Maar we weten momenteel ook nog geen alternatief van wat we dan wél willen... Heb nog niks gevonden dat mijn gedacht is.Als jullie echt iets willen doen.... Misschien een bongo box? Hier heb je meerdere keuzes in; en kun je gezamenlijk iets uit de box kiezen.
Ik vond het zelf ook ontzettend moeilijk om een leuk cadeau te vinden voor de ouders en getuigen. Ik ben niet echt te vinden voor van die gepersonaliseerde toestanden om op (of in) de kast te zetten (en onze ouders ook niet echt). Een grote huwelijksfoto van ons is ook geen optie (bij mijn ouders zou dat nog gaan, maar mijn schoonouders hebben vier kinderen). Bovendien zie ik liever mezelf niet elke keer in't groot als ik op bezoek ga (thuis zal er ook geen foto van ons komen).Uiteindelijk hebben we dan maar beslist om met onze ouders te gaan eten. Da's misschien niet blijvend, maar we weten wel dat we ze daar een plezier mee doen, allevier. Ze krijgen op de dag zelf een kleine fotokader met daarin een zelf gemaakt gedichtje om hen te bedanken en de uitnodiging voor een etentje. En ze mogen dan ook nog een foto kiezen die we gaan laten vergroten, maar niet van ons, maar van de kleinkinderen. Ik denk dat dat meer in smaak gaat vallen :-) Ik ga alleszins aan onze fotograaf vragen om zeker veel foto's van de kindjes te maken, zodat ze ruime keuze hebben.Voor mijn getuigen was het ook moeilijk. Ik heb twee vriendinnen gevraagd. Uiteindelijk wordt het een soort goodies bag met allerlei make-up en een mooie zilveren armband met een diamantje (om toch ook iets blijvends te hebben). Mijn aanstaande heeft nog niks voor zijn getuige, maar da's mijn probleem niet
Wij betalen voor onze ouders en broers en zussen de overnachting na het feest, de mama's zullen in de mis een boeketje bloemen krijgen.Voor de getuigen: als de mijne komt, zou dat zijn omdat we haar laten overvliegen uit haar thuisland op onze kosten, voor mij volstaat dat al als cadeau. :-)Voor de getuige van mijn vriend moeten we nog eens zoeken... Hoewel ik al niet meer weet of hij daar indertijd een cadeau van gehad heeft toen hij getuige was bij zijn huwelijk (al maakt dat mij eerlijk gezegd geen bal uit - wordt vooral zien dat we niet hetzelfde zouden geven).
Wij hebben onze ouders een "tegoedbon voor foto en kader" gegeven en hebben dan tegen de ouders gezegd dat zij gewoon zelf een kader en foto konden kiezen op onze kosten... zo konden ze zelf kiezen hoe groot ze die wilde, want idd niet iedereen heeft dezelfde smaak wat kader betreft en ook niet wat grootte van de foto betreft... de getuigen (onze zussen) kregen een cadeaubon van ici paris xl (daar kan elke vrouw wel iets mee doen enk ik )
beste,we kunnen onze dozen volledig bekleden met een collage van jullie foto..ze kunnen dit dan gebruiken om souvenirs in te stoppen en staat mooi op de kast...we hebben dit nog niet als voorbeeld gemaakt, misschien bent u de eerste en kunnen we dit dat ook gebruiken als schowmodel!de eerste die dit besteld kan trouwens genieten van een mooie korting!(normale prijs is 65€; nu voor 45€)www.tutje-en-kiki.com
Wij geven aan de getuigen bloemen (voor mijn zus) en een bierkorf (voor vriend zijn broer). De ouders gaan we een vergroting van een trouwfoto cadeau doen en ook een album met foto's in die zij zelf hebben mogen kiezen (dit op hun eigen aanraden omdat ze erachter waren gekomen dat we ook eerst een bon voor een kader en vergroting wilden geven, maar ze wilden een kader gebruiken die ze al hadden).
wij hebben als getuigen onze drie zussen zij krijgen een sleutelhanger met een klavertje vier op en dat is eigenlijk om flesjes open te doen met daarbij een balpen waarop iets staat van veel geluk ... hierbij schrijf ik dan een tekstje en voila ;) voor de ouders is het echt nog een raadsel (ook omdat mijn ouders veel meer doen in tegenstelling tot zijn ouders)
Ik heb mijn inspiratie gevonden op bedankjes.nl.Hier kan je heel wat zaken aanvullen met een persoonlijke toets.
Hey,Allemaal bedankt voor de vele tips, maar we zijn er helaas nog steeds niet uit.Pff ... Even op andere zaken richten, misschien komt de inspiratie dan wel terug.