Terug naar overzicht
Ik ga nu even af op het advies van een vriend die regelmatig events organiseert en die ook ons trouwfeest organiseert. Hij zegt dat je kan rekenen op een maximum gemiddeld verbruik van 10 euro per persoon als de drank aan drankenhandeltarief is (wat bij jou zo te zien wel ongeveer het geval is). Hij heeft me verzekerd dat als ik 10 euro per persoon reken, dat ik zeker voldoende budget voorzien heb (en dat is bij ons inclusief cava, wijn, bier, frisdrank en Duvel). Ik weet natuurlijk nog niet of dit klopt, ik kan het je wel laten weten na 14 april
ik kan Gitte bijtreden...ik heb ook altijd zo iets gehoord!
wij hebben bij onze zaal een drankenforfait zodat we niet voor onverwachte dingen komen te staan op t eind vd avond. das idd ok een 11 euro pp
Dat lijken me geen slechte schattingen. Gaan jullie de bediening zelf doen, door vrienden bijvoorbeeld, hoort dit erbij bij de zaal of moeten jullie die nog apart huren? Dat kan natuurlijk nog een extra kost zijn.
Oke hartelijk dank al voor de reacties!!! :-) De bediening zit niet bij de zaal inbegrepen. Hier hadden we ook weer de keuze in zelf voorzien of obers via hun nemen. We hebben het ook via hun genomen, prijs dacht ik wel dat ok zit (12€/u) en zij kennen de zaal en weten alles staan. X