Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje dansfeest

24-2-2012 12:12:31
hey girls, een vraagje. Wij houden een dansfeest vr onze trouw. Maar we hebben eigl geen idee wat ons dat zou kosten qua drank. We weten dat dit natuurlijk afhangt vd prijzen en aantal genodigden. Onze zaal is een zaal vd gemeente en ook schappelijk v prijzen. Bijv een vat cristal 50l kost ons 126eur.. We moeten frisdrank n bieren via hun doen. De rest is vrij te kiezen. Nu de vraag: :-) .... We gaan +/- 120 man op ons feest hebben. Wat zou er gemid gedronken Wordeb? Veel volk tsn de 25-40 jaar. Kan iemand iets ofwa vergelijken?? Dikke x

An
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 448

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik24-2-2012 12:25:12

Ik ga nu even af op het advies van een vriend die regelmatig events organiseert en die ook ons trouwfeest organiseert. Hij zegt dat je kan rekenen op een maximum gemiddeld verbruik van 10 euro per persoon als de drank aan drankenhandeltarief is (wat bij jou zo te zien wel ongeveer het geval is). Hij heeft me verzekerd dat als ik 10 euro per persoon reken, dat ik zeker voldoende budget voorzien heb (en dat is bij ons inclusief cava, wijn, bier, frisdrank en Duvel).
Ik weet natuurlijk nog niet of dit klopt, ik kan het je wel laten weten na 14 april

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 12:28:01

ik kan Gitte bijtreden...ik heb ook altijd zo iets gehoord!

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik24-2-2012 12:40:12

wij hebben bij onze zaal een drankenforfait zodat we niet voor onverwachte dingen komen te staan op t eind vd avond. das idd ok een 11 euro pp

Eline
7-7-2012
 Meld misbruik24-2-2012 12:46:07

Dat lijken me geen slechte schattingen. Gaan jullie de bediening zelf doen, door vrienden bijvoorbeeld, hoort dit erbij bij de zaal of moeten jullie die nog apart huren? Dat kan natuurlijk nog een extra kost zijn.

An
18-8-2012
 Meld misbruik24-2-2012 13:37:45

Oke hartelijk dank al voor de reacties!!! :-) De bediening zit niet bij de zaal inbegrepen. Hier hadden we ook weer de keuze in zelf voorzien of obers via hun nemen. We hebben het ook via hun genomen, prijs dacht ik wel dat ok zit (12€/u) en zij kennen de zaal en weten alles staan. X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...