Terug naar overzicht
ik ben van plan om de naam van de persoon die ik ken te zetten en dan "& partner"en anders dacht ik zowieso "eerst man met voor- en achternaam en dan de vrouw" te zetten als ik ze beiden ken, dat is wat mij te doen staat binnen een kleine maand :o)
Dit volg ik even want ik ga ook dit weekend mijn adressen schrijven. Ik vond bij het googelen over regels adressering ook nog deze website. http://www.bpost.be/site/nl/residential/letters-cards/s... Stom, maar ik weet nooit goed waar te beginnen met het adres. Nu wel !
Ik ga ook even volgen, maar zelf ha dik eigenlijk gedacht om eerst de naam en achternaam van de vrouw te vermelden, 'en', en dan de naam en achternaam van de man. Allicht niet hoe het moet, maar ik dacht dames eerst...Zetten jullie er overigens het adres bij wanneer jullie deze niet opsturen met de post? (Als mensen in de buurt wonen, ga ik de envelop zelf wel in de brievenbus gaan steken.) Ik vind het nogal tijdverspilling om die adressen te gaan opzoeken, maar mijn vriend denkt dat dit beter 'oogt'.
Omdat het er bij ons vrij 'losjes' aan toegaat gaan wij dit eigenlijk nog simpeler doen...Bv.. Sarah & Mattias Wij gaan ook alle uitnodigingen gewoon in de bus gaan steken en het gaat vooral om dichte familie en hele goeie vrienden, dus wij zien hier geen graten in :)
Je moet eerste de naam van de man...Bv. Dhr. en mevr. Coppens - JanssensAls er dan nog eens kinderen bij zijn, dachten wij gewoon 'Familie' te schrijven, maar onze Weddingplanner zei dat het dan onduidelijk is wie allemaal mee mag en dat je voor kinderen beter werkt met namen. Bv.Dhr. en mevr. Coppens - JanssensTom en Zitaof als het maar één kind isDhr. en mevr. Coppens - Janssensen Tom
En geen adressen als je opstuurt! Is idd onnodig extra werk hé!
Ika zal nog eens met mijn 'toekomstige' moeten praten. Bedankt voor de tips.
Wij doen ook eerst de naam van de man en vervolgens van de vrouw zoals Tiffanie (bijv. Dhr en Mrs Lippens - Mathijssen). Als we een single heer/dame vragen zetten we er bijv. Dhr M Lippens op. XP.S. Jullie sturen je uitnodigingen wel érg vroeg... Wij trouwen een maand voor jullie en sturen ze pas volgende week op (8 weken op voorhand is toch de max.?).
De persoon die onze uitnodigingen verzorgt, stelde voor om ze toch wel een drie maanden op voorhand te sturen. Van een ander bruidje hoorde ik dan weer dat ze ze ook pas acht weken op voorhand zou versturen... Ik denk dat het maar is waar je je zelf het beste bij voelt in dat geval. Ik zou me daar geen zorgen om maken.