Terug naar overzicht
Hoi An,Wij kregen van onze feestzaal gratis kaartjes met de wegbeschrijving op maar wij hebben dit er niet bijgedaan. Iedereen heeft tegenwoordig toch een gps dus...Groetjes
wij hebben ook kaartjes gekregen en gaan deze er wel bij doen! onze zaal heeft iets verder op ook een hotel en de personen die zouden willen blijven overnachten kunnen dit dan zien en eventueel boeken.maar daar doe je mee wat je wilt verder...
Wij kunnen van de zaal ook kaartjes krijgen om bij in de envelop te steken. Volgende week worden onze uitnodigingen gedrukt en misschien dat ik er dan nog om ga. Voorlopig staat enkel het adres op onze uitnodigingen wat ik op zich wel genoeg vind. Iedereen heeft tegenwoordig een gps of gebruikt google maps. De wat oudere gasten zouden een kaartje misschien wel appreciëren.
Wij geven enkel het adres. De meesten hebben inderdaad een gps en de oudere gasten, waarvan we weten/vermoeden dat ze geen gps hebben, maken deel uit van de suite dus die worden gevoerd.
Bedankt voor de reacties. Ik denk ook dat wij het ook gewoon zonder kaartjes gaan doen. Ook al wou ik dit in eerste instantie wel.Het is helemaal niet moeilijk te vinden en de meeste zullen het wel weten liggen.Onze zaal heeft zelf geen kaartjes (gemeentezaal) en als we dit nog moeten bij drukken dan zitten ook weer met extra, wss onnodige, kosten.groetjesAn
wij hebben wel wegbeschrijvingen van onze zaal, met hun site op vermeld en zo wat informatie... toch waren er nog mensen die ons zelf de weg vroegen en uiteindelijk hebben alle anderen wel een gps dus ik denk niet echt dat het veel zal verschillen.
Wij hebben de kaartjes er wel bij gedaan. Wij vinden dit zelf altijd handig als we ergens naartoe gaan en een GPS kan het laten afweten...