Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lomp lomper en NOG lomper!!!

24-2-2012 20:46:34
En ik die dacht dat alles zo gesmeerd ging hier NOT!!!!
Ik was hier net op mijn gemakje een lijst aan het opstellen met alles wat we nog moeten doen; dus hoeveel voorschot we telkens hebben gegeven en wnr de volgende afspraken zijn enzo... en nu merk ik pas dat ik het verkeerde adres van onze kerk op onze uitnodigingen heb laten zetten!!!!!!!
Ik dacht dat ik iets kreeg!!! Nu heb ik mij vergist van adres want het is normaal Kerkplein 1 en heb er Kerkpad 3 opgezet! Kerkpad 3 omdat daar de priester woont waar we een tijdje geleden geweest zijn!
Voel me echt ellendig nu!
Mijn verloofde denkt dat dat niets uitmaakt, want iedereen van de familie weet wel welke kerk het is en mijn familie rijdt allemaal achter onze ceremoniemeester aan...maar toch! Zo stom dat ik ben!!!!! Aaarrrgghhh!!!!!
Wilde ff mijn frustratie hier kwijt......

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1222

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik24-2-2012 20:52:04

oei,
kan gebeuren maar is geen ramp. ze zullen idd wel weten welke kerk jullie gaan trouwen en misschien kan je een papier op de deur van de pastoor hangen: "De priester is niet thuis want hij moet ons trouwen in de kerk".

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 20:56:06

hahaha mercikes! Maar de pastoor gaat ons niet trouwen, want hij is nu op pensioen...de Diaken gaat dat doen arme man die zal nogal volk krijgen over de vloer die dag allé .... kan er toch weer om lachen!

Sandra
14-7-2012
 Meld misbruik24-2-2012 21:01:28

ale, da gaat 'm dan goed doen :-) uw goede daad is verricht!
Je kan er maar om lachen, staat er toch op, willen of niet.
Er zijn ergere dingen! :-)

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik24-2-2012 21:17:12

Hihi da's de reden dat wij na het ontwerpen een week gewacht hebben om de uitnodigingen te laten drukken. We hebben er nog een stuk of vijf fouten uitgehaald :P Vergissen is menselijk! Als iedereen weet waar het te doen is, is het geen ramp. Je zou zo de verkeerde datum laten drukken ;D

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 21:25:22

ja dat is het net..we hebben er ook een week over gedaan om terug naar de drukker te gaan..en hebben ook enkele dingen verbeterd gehad, maar dat hebben we volledig over het hoofd gezien we keken enkel nr de echt belangrijke dingen zoals de datum en de namen en de zaal enzo...maar die straatnaam...tja niets meer aan te doen..we gaan toch alle uitnodigingen persoonlijk geven dan zullen we zoveel mogelijk benadrukken dat het de kerk is in het centrum van het dorpje dan zullen ze het wel weten

jessica
31-8-2012
 Meld misbruik25-2-2012 15:59:04

hey!

Ook van As dus..
Kdenk persoonlijk niet dat het echt een probleem is aangezien we niet in het meest grote drop wonen eh!
dus no worry's!
groetjes x

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik25-2-2012 16:18:43

Ja dat is een feit! Wij wonen eigenlijk wel in Opglabbeek...maar hebben gekozen voor de kerk van as! Back to my roots

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik26-2-2012 9:26:16

Gebeurt bij iedereen ... is geen ramp, ze vinden de kerk wel.

Wij hadden uitnodigingen gestuurd voor 2 april ... enkel naar broers en zussen dus amper 5 enveloppen of zo verstuurd. Daarvan kwamen er 2 terug :-S
Eentje met fout huisnummer en ander mer een adres waarvan we niet eens weten van waar we het gehaald hebben ... Goed bezig!

PS: breng die pastoor wat pralines...hij zal je gasten nog tot de kerk brengen :-D

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...