Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Pff! Lang leve kopzorgen!

26-2-2012 19:09:01
Gewoon even om het kwijt te zijn...
Waarom is het blijkbaar abnormaal dat WIJ voor ONZE dag regelingen nog veranderen alles vlotter te laten verlopen??!!
Een bevriend koppel van ons was van in het begin nogal enthousiast om ons te "helpen" op onze dag. Zij ging fotograaf zijn, hij chauffeur en hun zoontje onze bruidsjongen. Zij (trouwens mijn één van mijn beste vriendinnen) heeft mee m'n bruidsjurk gekozen, en ik mocht mij laten opmaken enzo bij hen thuis op de ochtend van onze trouwdag. MAAR wij wilden toch liever een professionele fotograaf, op het eerste leek dit geen probleem voor haar te zijn dus dacht ik dat ik mij zorgen maakte om niets. Nu gingen de mannen eind april de uitnodigingen rondbrengen maar door al reeds verschillende reacties/vragen uit onze omgeving, willen we de uitnodigingen een 2tal weken vroeger doen... Wat een miserie seg want ja, ze kunnen niet. Dus zijn ze kwaad en wil hij niet langer de chauffeur zijn, maw zullen de plannen van de bruidsjongen en de locatie om mij op te maken 's morgens ook wel volgen. Moet wel zeggen dat ik al enkele bitsige reacties kreeg of zelfs totaal genegeerd werd als het over de trouw ging de laatste weken dus denk echter niet dat we de aanleg bij ons moeten zoeken... We hebben hen geantwoord dat het ONZE dag is en wij die willen regelen zoals WIJ hem willen, of niet????
Pfff *diepe zucht* en barstende hoofdpijn...

Eveline
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 921

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik26-2-2012 19:55:03

Hey Eveline,

Ik kan alleen maar zeggen dat je helemaal juist gehandeld hebt! Jullie hebben gekozen voor jullie eigen mening en met jullie huwelijk si dat de enige juiste oplossing.
Voor alle andere zaken heb je nog 4 maanden de tijd op ze op te lossen, dus maak je geen zorgen!
Je zal eens zo gelukkig zijn dat je voet bij stuk gehouden hebt want je dag zal zijn zoals JULLIE die willen ;-).

Groetjes

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik26-2-2012 20:20:35

Ik kan me helemaal aansluiten bij Patricia en je bij deze een virtueel schouderklopje geven!!

Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik28-2-2012 19:12:17

Thanks ladies ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...