Terug naar overzicht
Hallo Tania,Wij hebben ook bruidsmeisjes, maar eigenlijk zullen die niet veel doen hoor... Mijn nichtje en het zusje van mijn verloofde zijn 8 en 9 jaar, en we vonden het een beetje logisch dat we ze er in zouden betrekken. Wij hebben ze dus gewoon een mooi communiekleedje gekocht in de C&A, en in het gemeentehuis zullen zij gewoon elk 1 ring afgeven. Groetjes Jill
Kleine kindjes kun je ook bloemen laten strooien. Hun functie is vooral schattig zijn als je in de 'stoet' lopen. Volwassen bruidsmeisjes zijn hier iets minder gebruikelijk. Ik heb mijn zus wel gevraagd, naast mijn beste vriendin die getuige is. Ze zal die dag mij 'bijstaan' met het dragen van mijn tasje, en taakjes doen die plots nodig zijn, 'helpen' bij het opmaken en aankleden.... Maar is vooral een soort eretitel.
Hey Tania,Zeker geen domme vraag hoor,Daar is het forum voor he ;)Ik heb ook 1 bruidskindje, het zoontje van mijn zus.Hij zal tegen augustus 4,5 jaar zijn,en hij zal de ringen brengen.zelf zegt hij ''tante lot, ik ga u kleed dragen , en ook de ringen brengen''Superschattig toch!groetjes, Lieselotte
wij hebben ook 2 bruidsmeisjes bij ons gaan ze ook de ringen brengen de duiven los laten en snoepjes uitdelen aan alle kindjes na de mis
Hey,Wij hebben 2 bruidsmeisjes...een groot en een klein :-).De kleinste zal dan 4,5 zijn en de grootste is mijn nicht en die zal dan 24 zijn. De grote zal vooral mijn kleed bewaken denk ik :-) kijken of er niemand op staat en zal mij ook wat assisteren bij de foto's, mijn boeket vasthouden indien nodig enz...De kleinste zal de ringen aangeven en gewoon schattig doen :-).groetjes!