Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een beetje schot in de zaak...

28-2-2012 9:58:57
Hallo mede-plannertjes !

Ook al hebben we nog veel tijd, toch ben ik blij dat we al enkele dingen kunnen afvinken.
- onze feestzaal is geboekt (I looove it)
- de datum en uur liggen al onofficieel vast bij het gemeentehuis (Friday the 13th whooahahaha)
- de organisatie voor onze viering is gecontacteerd en daar zullen we binnenkort de 1e keer mee afspreken
- de fotograaf is gekozen en vastgelegd
- de ceremoniemeester is gekozen en daar gaan we deze/volgende week naartoe voor een 1e gesprek

Dat zijn zowat de dingen die je eerst moet doen, he? Of zie ik nog iets over het hoofd?
Dan zal ik nu nog maar wat extra inspiratie opdoen op al die verslavende weddingblogs, zeker? :-)

Joehoe !! Zo happy :-)

Carrie
13-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 642

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik29-2-2012 7:32:55

ik denk dat de dj ook mag gaan komen ;-)

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik29-2-2012 21:24:09

Ja, daar had ik ook al aan gedacht.
Maar we zijn nog niet zeker of we wel een DJ gaan nemen. We kunnen een vriend vragen (ervaren DJ op allerlei feesten) of zelf een playlist samenstellen (toekomstige is ook DJ geweest).... Vandaar onze twijfel :-)

Hebben jullie ook al vanalles geboekt? :-)

Valerie
11-5-2013
 Meld misbruik1-3-2012 18:30:44

Bij ons ligt het volgende definitief vast
- dag & uur bij kerk
- gemeentehuis niet nodig want we zijn reeds wettelijk getrouwd
- ceremoniemeester
- ceremoniewagens
- huwelijkskaars
- feestzaal
- fotograaf
- dj
- koor in de mis

Ik ben al redelijk in de vooruit doordat we aan het verbouwen zijn en er veel geld ook naar die verbouwingen gaat.. daarom alles die geregeld is en de voorschotten die weg zijn moeten we niet meer aan denken :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...