Terug naar overzicht
Tina, ik kan je niet helpen met info over de verschillende tenten maar ik vind 35 min zeker niet te ver rijden hoor! Daar zou ik niet van wakker liggen.GroetjesRebecca
Hey Tina, Ik ken zelf de spiegeltent niet, maar ik woon in Rijkevorsel. Mijn oma is al een aantal keren in de spiegeltent geweest, ze voorzien hier dansdagen voor oudere mensen. En mijn oma vind het er heel goed. Maar ik wist niet dat de spiegeltent ook verhuurd werd voor huwelijken ed? En ik vind 35 min rijden ook niet teveel! Ik heb al naar huwelijken in Nederland geweest en dit was 1u30 rijden :-) Voor een huwelijk doe je net dat ietsje meer. Ik weet dat er in Vosselaar een restaurant is dat ook is ingericht als een circus/spiegeltent. Ik ben er al gaan eten, en tis echt een supertoffe sfeer. De cirrek noemt het. Dus mss is dat ook een idee.Groetjes Tinneke
Hey Tina,Ik ben er al eens naar een trouwfeest geweest,is lang geleden en de bruidegom is van beroep traiteur dus ik weet niet wat ze normaal daar aanbieden maar ik vind dit een heel leuke,gezellige locatie!! Supergezellig en 35 minuutjes is niet overdreven hoor!!Groetjes